loading
در حال بررسی درخواست شما
همان چیزی که منتظرش بودم
همان چیزی که منتظرش بودم

همان چیزی که منتظرش بودم



اصلی ترین رقیب توپچی ها در راه صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان در گروه H مسابقات موفق به شکست تیم لندنی در اوکراین شد.
شاختار که در بازی رفت شکست سختی را در ورزشگاه اختصاصی آرسنال متحمل شده بود با جبران شکست این بار در دونتسک شانس های خود برای صعود را بسیار افزایش داد.

میرکا لوچسکو سرمربی نارنجی های شاختار پس از این دیدار در مصاحبه ی خود با آنالیزی از روند بازی این گونه آغاز کرد:«بهتر است پیش از اعلام نظر درباره ی این بازی کمی آن را مرور کنیم. این یک پیروزی بسیار مهم است، همان چیزی که انتظارش را می کشیدم. در مصاحبه ی قبل از بازی نیز گفته بودم که نتیجه ی بازی لندن آن گونه نبود که بتواند اتفاقات داخل میدان را نشان دهد. و یک بار دیگر در بازی لندن داور تاثیری مهم بر بازی گذاشت. شاید بعضی از حاضرین از این حرف خوش شان نیاید ولی این حقیقتی است که اتفاق افتاد. [پس از آن] من مجبور شدم از بازیکنانم حمایت کنم و اعتماد به نفس به قابلیت هایشان را در آن ها بازگردانم.
امروز نیمه ی اول خوبی داشتیم و تنها نقطه ی نزول مان وقتی بود که گل اول بازی زده شد و برای مدتی کاملا" متمرکز نبودیم. باید با یک خطای تاکتیکی والکات را متوقف می کردیم ولی این اتفاق نیافتاد و پس از آن رسیدن به سرعت والکات برای گای مشکل بود. واکنش تیم پس از این گل را دوست داشتم و بازیکنان فورا" پاسخ را دادند و برای همه این را واضح کردند که امروز می توانیم بهتر از حریف مان باشیم.
بعر از دریافت گل متوقف نشدیم و حتی با از دست رفتن 3 یا 4 موقعیت گل باز هم چنین اتفاقی نیافتاد. در نیمه ی دوم ترجیح دادیم بیشتر بر اساس ضد حملات بازی کنیم ولی با این وجود فکر می کنم موقعیت هایی که ایجاد کردیم بسیار بهتر از شانس های آرسنال بود.»

«باتجربه ترین بازیکنان مان در ترکیب اولیه قرار داشتند، بنابراین ادواردو و جادسون را در ترکیب گذاشته بودیم. سپس در نیمه ی دوم وقتی آن ها خسته شده بودند، سعی کردیم بازیکنان سریع تر را به میدان بفرستیم.
در برابر یک تیم بسیار خوب بازی می کردیم و فکر می کنم آرسنال بهترین ترکیبش در چند سال اخیر را در اختیار دارد. اگرچه شاید همه ی آن ها بازی نکرده باشند ولی این یک سه امتیاز بسیار مهم برای ما بود.»

«هنوز هیچ چیز در گروه قطعی نیست و تنها چیزی که ما نیاز داریم این است که در دو بازی باقی مانده نیز سطحی از بازی مانند آن چه امروز داشتیم به نمایش بگذاریم.»

-آقای لوچسکو آیا این درست است که برد امروز را کمی بیش از تنها سه امتیاز بدانیم؟


«به بازیکنانم گفته بودم که باید این سه امتیاز را در کنار راه خود کسب کنیم. البته که به آن ها احتیاج داشتیم و باید آن را می گرفتیم ولی نکته ی مهم تر این بود که ثابت کنیم تیمی نیستیم که در لندن بودیم و این که از آرسنال بدتر نیستیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۳
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : shakhtar.com
بازدید: ۷۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰