loading
در حال بررسی درخواست شما
تمرکز و کار سخت کلید موفقیت لوکاژ
تمرکز و کار سخت کلید موفقیت لوکاژ

تمرکز و کار سخت کلید موفقیت لوکاژ


لوکاژ فابیانسکی که پس از مصدومیت آلمونیا توانست جایگاه وی را پس بگیرد فعلا با نمایش قابل قبولش توانسته در این مکان ثابت بماند و همچنان به عنوان دروازبان شماره یک ایفای نقش کند .
این دروازبان لهستانی باور دارد تمرکز و کار سخت کلید موفقیت وی است . این دروازبان باور دارد بازیکنی است که دوباره متولد شده .
وی درباره صحبت هایش توضیح داد :

“ دوران سختی اینجا برای من بود و من همیشه سعی کردم روی کارم تمرکز کنم و همیشه سخت کار کنم . این تنها راهی است که فکر می کنم می توان به چیز هایی رسید .
البته در میان وضعیت سختی بودم اما این زندگی است و این فوتبال است . فقط باید سخت کار کنید و امیدوار باشید که این مرحله بگذرد .
همیشه به خودم گفتم تنها کار من باید سخت کار کردن باشد و اینکه بهترین بازی خود را انجام دهم و اینکار را می توانم انجام دهم و به تیم کمک کنم . “

آرسن ونگر نیز عنوان کرده بود حالا می توان فابیانسکی درون تمرینات را در زمین مسابقات دید . این دروازبان به خاطر حمایت های مربیش ممنون است :

“ همه اینجا همدیگر را حمایت می کنند . در هر بازی و هر زمان سعی می کنیم تا از یکدیگر حمایت کنیم بنابراین این روحیه تیم را نشان می دهد .
فقط می خواهم تمرکز خودم را حفظ کنم . این مهم ترین نکته برای من است . با تمرینات سخت و تمرکز و اگر بتوان به بازی کردن ادامه داد فقط تلاش می کنم تا بهترین بازیم را نشان دهم . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰