loading
در حال بررسی درخواست شما
همهمه در سنت جیمز پارک ادامه دارد
همهمه در سنت جیمز پارک ادامه دارد

همهمه در سنت جیمز پارک ادامه دارد



روزهای خوش شاگردان هوتون ادامه دارد و پس از پیروزی خیره کننده ی آن ها در دربی هفته ی گذشته این بار آرسنال خود را قربانی کلاغ ها کرد.
در حالی که حدود 10 روز پیش توپچی ها موفق به بردی قاطع در سنت جیمز پارک شده بودند، نیوکاسل به همین زودی انتقام آن شکست را گرفت تا با تفاوتی 3 امتیازی نسبت به آرسنال رده سومی، در جایگاه پنجم جدول جای بگیرد.

کریس هوتون پس از این برد شیرین در لندن با ستایش از گل زن تیمش گفت:«چیزی که امروز نشان داد توانایی های او بود. البته کاری که او انجام داد شجاعت او در هوا بود ولی در عین حال توانایی خود در دویدن را نیز به نمایش گذاشت. او هنوز در حال یادگیری است و بهتر خواهد شد. او بالا و پایین زیادی داشته و گاهی فوق العاده بوده ولی با وجود تمام این ها او در حال حرکت به سمت درستی است.»

هوتون درباره ی شادی پس از گل کارول و در آغوش گرفتن وی ادامه داد:«فکر می کنم از کیفیت گلش ذوق زده بود. این ها هفته هایی بزرگ برای ما و بازی هایی بزرگ اند و ما گروهی از بازیکنان برای آن در اختیار داریم.»

مربی جوان نیوکاسل درباره ی گرفتن سه امتیاز از شاگردان ونگر در امارات اضافه کرد:«با کیفیتی که آن ها می توانند ارائه کنند، آمدن به این جا بسیار مشکل است. تیم هایی زیادی وجود ندارند که در این جا نتیجه می گیرند و این مشخص می کند که چه عملکردتیمی فوق العاده ای داشته ایم و این چیزی است که از آن خوشحالیم و لذت می بریم.
تمام هفته ی گذشته ورزشگاه مان در حال همهمه و سر و صدای خوشحالی بود و حالا گرفتن یک برد دیگر این چنین شگفت انگیز است.»

«تمام برنامه ی بازی مان درست کار کرد. تمام هفته می دانستیم که می رویم تا چیزی از این بازی بدست بیاوریم و حالا این متحیر کننده است که این برای مان درست کار کرد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۷۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰