loading
در حال بررسی درخواست شما
مزیت های پست جدید من
مزیت های پست جدید من

مزیت های پست جدید من

 

جک ویلشر در آکادمی آرسنال به عنوان یک هافبک تهاجمی شناخته میشود ولی بازی در تیم اول توپچیها و زیر نظر آرسن ونگر تجربه بازی در پست های دفاعی خط هافبک را نیز به او داده است.
ویلشر جوان معتقد است بازی کردن در این پست علیرغم تمایلش به حمله او را نگه میدارد ولی از طرفی با داشتن فضا بیشتر به دادن پاس های بهتر کمک میکند.
"کاملا همینطور است.
"در کنار الکس سونگ و در دیدارهای زیادی به بازی گرفته شده ام و در طول بازی نیز با یکدیگر صحبت میکنیم. اگر او نفوذ کند من میمانم و اگر من بروم، او میماند. این خوب است، هر دوی ما توانایی انجام چنین کارهایی را داریم و فکر میکنم تا به اینجا همه چیز خوب پیش رفته است.
"به دلیل ماهیت بازی من برای پاس دادن، فکر میکنم رئیس نیز همین را خواسته است. گاهی برای من بهتر است تا از فاصله دفاعی هافبک حرکت کنم زیرا میتوانم بازی را بیشتر زیر نظر داشته باشم، دیدن پاس های طولی و بلند و نمونه هایی مانند آن.
"در پست مرکزی زمانی که در بولتون بودم بسیار زیاد به بازی گرفته شدم و فکر میکنم که او (ونگر) آن بازیهای را در فصل پیش دیده است. بنابراین زمانی که بازگشتم در میانه میدان بازی کرده ام.
"سال قبل من در اینجا به عنوان بال به میدان میرفتم. این نیز بسیار خوب است زیرا شما یاد میگیرید که بازیکنان چگونه باید به بازی عرض دهند. و زمانی که به میانه میدان می آیید، کارها برای شما ساده تر خواهد بود. و این پست همان جایی است که رئیس میگوید مرا در طی سال های زیادی در این منطقه میبیند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰