loading
در حال بررسی درخواست شما
مصدوميت توماس بدشناس بازگشت
مصدوميت توماس بدشناس بازگشت

مصدوميت توماس بدشناس بازگشت


توماس فرمالن دوباره مصدوميتش برگشت!

در كنفرانس جمعه گذشته آرسن ونگر در مورد توماس اشاره كرده بود كه او به زودي باز مي گردد اما در تمرينات دوشنبه بار ديگر از ناحيه آشيل دچار مصدوميت شد و او دوباره بايد به پيش يك متخصص بازگردد.

ديابي نيز يك تست در روز هاي چهارشنبه يا پنجشنبه خواهد داشت و اگر بتواند با موفقيت از آن تست عبور كند خيلي سريع به تركيب باز خواهد گشت در غير اين صورت او نيز همانند فرمالن به يك متخصص نياز دارد.

تنها خبر خوشحال كننده اين است كه سمير نصري كه به علت مصدوميت مجبور شد نيمه دوم بازي نيوكاسل را نيمه كاره رها كند مصدوميتش بر طرف شده و آماده است . آرسن ونگر پيش از بازي با ولورهمپتون در مورد وضعيت مصدومين گفت:

"از بازي مقابل نيوكاسل در يك شنبه كسي را از دست نداده ايم سمير نصري آماده و در دست رس است.

"رابين پيش از يك شنبه فقط يك جلسه تمرين داشته است او هر روز شاداب تر مي شود. ديروز او مقداري درد داشت چرا كه اين اولين باري بود كه بازي مي كرد اما امروز او بهتر بود و در همين چند روزه او آماده مي شود."

ونگر در ادامه پذيرفت مصدوميت توماس او را آشفته كرده است او در اين مورد گفت:

"ما خبر هاي خوبي در مورد توماس فرمالن نداريم او ديروز در تمرينات دوباره از همان ناحيه مقدار كمي مصدوم شد و او بايد بار ديگر به ديدار متخصص برود.

" من نميدانم ما تا چه زماني با توماس پيش مي رويم اما در حال حاضر او نمي تواند بازي كند و من نمي توانم به شما هيچ مقياس زماني بدهم نتيجه اسكن آشيل او كاملا شفاف است اما به محض اينكه او مدتي مي ايستد آشيل او مي گيرد و سفت مي شود و او احساس درد مي كند. ما نمي دانيم منبع اين درد از كجاست.

"ديابي هم يكسان است او يك تست چهارشنبه يا پنج شنبه مي دهد اگر او بتواند از آن عبور كند او خيلي سريع بر مي گردد اما اگر او هنوز هم احساس درد كند بار ديگر بايد به پيش يك متخصص برود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۸
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰