loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه پیش از بازی
مصاحبه پیش از بازی

مصاحبه پیش از بازی

 

در مورد آمادگی فابرگاس :

"سسک بازگشته است.او به مقداری زمان نیاز داشت تا دوباره به فرم خود بازگردد اما من 100 % متقاعد شده ام که او بیش از هر زمان دیگری متمرکز ،با انگیزه و مصمم است که تیم را برای رسیدن به موفقیت رهبری کند.

من همیشه گفته ام که اگر یک بازیکن در فینال جام جهانی بازی کند ، شما فقط در ماه نوامبر می توانید او را کاملا آماده ببینید نه قبل از آن. من این مورد را در پتیت و ویرا تجربه کردم.

سسک اکنون چابک و با استقامت است. او از محدودیتی که در ذهنش داشت رها شده است و دیگر ترسی از صدمه دیدن همسترینگش ندارد.

او هنوز اندکی در تصمیم گیری ها و بازی سازی خود در مقابل دروازه حریف ، فاقد سرعت عمل است. او در 95 درصد از آمادگی خود به سر می برد.

اما بازی به بازی شما سسک واقعی را خواهید دید. شاید هم این اتفاق در بازی رو یکشنبه بیافتد.

و آن 5 درصد باقی مانده از آمادگی اش ، تفاوت بزرگی را ایجاد خواهد کرد. او سال گذشته 15 گل زد و 18 پاس گل داد. تفاوت پاس ها در چه چیزی است؟ گاهی اوقات آن 1 اینچ است!

من احساس کردم که در بازی مقابل ولوز ما فابرگاس متفاوتی را دیدیم. او متمرکز و با انگیزه بود و او می خواست که همه چیز را بدون هیچ محدودیتی ارائه دهد. او پیش از این بازیکنی کاملا متفاوت بود. این بدان معنی است که او در بازی بعدی آماده تر خواهد بود.

و همچنین باید بگویم که من شدیدا تحت تاثیر نگرش او در این فصل قرار گرفته ام. زمانی شما به این فکر می کنید که او 23 ساله است ، او قهرمانی در جام جهانی و همچنین حرف و حدیث ها و سرخوردگی در تابستان را توانست پشت سر بگذارد.

زمانی که شما حرفه ای عمل نکنید ، مردم سریعا انتقاد خواهند کرد اما اگر شما مانند او (فابرگاس) کاملا حرفه ای رفتار کنید آن زمان مردم نیز به آن اعتراف خواهند کرد."

در مورد حرف و حدیث های مطرح شده پیرامون تکل خطرناک فابرگاس در دیدار برابر ولوز:

" آنها می توانند به خودشان توجه کنند.

ما تیم کثیفی نیستیم. شما حتی می توانید مردمی را پیدا کنید که با وجود اینکه به آرسنال علاقه ای ندارند ،نمی گویند که ما تیم کثیفی هستیم. 


این برای من شگفت انگیز است که ما 4 کارت قرمز را دریافت کرده ایم. ما متعهد هستیم و زمانی که با یک بازی فیزیکی مواجه می شویم ، مجبور هستیم که به خوبی پاسخ دهیم."

در مورد اهمیت دیدار مقابل اورتون :

"اگر شما به تیم های میانه جدول نگاهی بیندازید ،آنها کاملا ترسناک هستند و اورتون یکی از آن تیم هاست.

ما از موقعیتی که در آن هستیم خوشحال هستیم اما از بعضی موارد نیز متاسفیم. ما در مقابل نیوکاسل و وست بروم شکست خوردیم که اگر 3 امتیاز یکی از آن دیدار ها را به امتیازات ما اضافه کنید، شما می بینید که ما می توانستیم در چه جایگاهی باشیم.

من متقاعد شده ام که ما پتانسیل و روحیه خوبی داریم. ما آن را دوباره در مقابل ولوز نشان دادیم. ما به اورتون می رویم و می خواهیم تعهدی مشابه با آنچه را که در دیدار مقابل ولوز نشان دادیم ، به نمایش بگذاریم."

در مورد اینکه آرسنال از همه تیم های دیگر ، در خارج از خانه بهتر نتیجه گرفته است :

" دلیل واضحی برای آن وجود ندارد. گاهی اوقات شما به خارج از خانه می روید که آن بستگی زیادی به اولین نتیجه ای که شما در آن فصل کسب کرده اید دارد. در ورزشگاه امارات ما این احساس را داریم که ، " ok ، ما بازی را خواهیم برد " . شاید مشکل همین است. اما آن در همه جا یکسان است.ما در خانه مبارزه می کنیم اما تیم هایی مانند تاتنهام نیز در خانه مبارزه می کنند."

در مورد اینکه تیم از نظر روانی آسیب پذیر است :

" من اعتقاد ندارم که از نظر روانی شکننده ایم. اگر شما به تیم های بسیار خوبی که در میانه جدول قرار دارند نگاهی بیاندازید ، من فکر نمی کنم که ما خیلی شکننده و آسیب پذیر باشیم.

اگرچه ، ما اخیرا در خانه کمی ناامید کننده ظاهر شده ایم. در مقابل نیوکاسل تعهد متعادلی نداشتیم ( در مقاطعی از بازی تعهد لازم را نداشتیم ) اما ما از شروع فصل در بازی های خارج از خانه نشان داده ایم که این ویژگی را داریم.

حتی زمانی که ما به چلسی باختیم ، من فکر می کنم که ما با بدشانسی باختیم . این در خانه است که ما امتیازات را احمقانه از دست می دهیم!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰