loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر پس از پيروزي مقابل اورتون
مصاحبه آرسن ونگر پس از پيروزي مقابل اورتون

مصاحبه آرسن ونگر پس از پيروزي مقابل اورتون


نشان دادن يك ويژگي متفاوت از تيم...

مهمترين ويژگي كه ما از خود نشان داديم نظم تعهد با هم بودن تمايل و 100 در صد تمركز داشتن براي 90 دقيقه بود و بدست آوردن امتياز. وقتي شما به اينجا مي آييد بدون اين ويزگي ها شما نمي توانيد امتياز كسب كنيد.ما دو بازي خارج خانه خيلي سخت را سپري كرديم يكي در مقابل ولوز ويكي هم امروز و ما 6 امتياز بدست آورديم و خود را در موقعيت خوبي قرار داديم. ما بعد از يك شنبه اي كه گذشت كمي نا اميد شده بوديم اما من احساس ميكنم مقابل نيوكاسل ما تحت شرايط خاصي قرار داشتيم.روي هم رفته تيم روحيه بزرگش را نشان داد.

در مورد مجهز شدن براي رقابت در ليگ برتر....

اين چيزي است كه من براي مدت طولاني گفته ام. بازيكنان دلگرمي زيادي دريافت كنند نسبت به روشي كه اكنون بازي مي كنند از نظم ما و تمركز ما. بگذاريد امتياز ها را به حساب خودمان واريز كنيم و در آخر ببينيم در كجا قرار مي گيريم اين چيزي است كه ما براي آن تلاش مي كنيم.

در مورد واكنش هاي حياتي فابيانسكي در آخرين لحظات...

وقتي كه ما 2-0 بوديم من احساس مي كردم ما خيلي تلاش مي كنيم تا ازگل هايمان محافظت كنيم و توپ را به روش منفي نگه داريم به جاي اينكه صبور باشيم و به حمله ادامه دهيم. ما نزديك بود تا مجازات شويم و ما به مقدار كمي واكنش خوب نياز داشتيم از سوي دروازبانمان چرا كه ما مقداري محافظه كار شده بوديم.

در مورد جك ويلشر...

او مصدوم نشده من احساس كردم كه من به يك بازيكن توپ نگه دار ديگر نياز دارم تا برنده توپ هاي دوم باشد از روي ضربه سر . و من احساس كردم امروز او كمي خسته است . چرا كه او بازي هاي زيادي را انجام داده است. من به همين دليل او را بيرون كشيدم . او آماده و مهيا است براي انگلستان.

در مورد نيكولاس بنتنر...

او مقداري مشكل كشاله ران داشت و من او را بيرون گذاشتم.من نمي دانم كه او يك بخش از تركيب داننمارك هست يا خير.آنها مي توانند او را دعوت كنند و شرايط او را بررسي كنند. من ترجيح مي دهم كه او نرود. و او هم همچنين ترجيح مي دهد كه بماند. من مي خواهم او بماند و من او را از 16 سالگي مي شناسم و من تفاهم و مكاتبه خوبي با او دارم. من او را به عنوان يك بازيكن و به عنوان يك فرد دوست دارم. من مي خواهم او بماند و يك بخش از گروه باشد.


درباره دعوت جی باتروید به تیم ملی...

او یکی از افسوس های من است چرا که او باشگاه ما را خیلی زود ترک کرد . من همیشه گفته ام که مهم ترین نکته برای شخص داشتن دوران ورزشی خوب است و اینکه او به یک تیم دیگر رفته برایش بهتر از این بود که در تیم رزرو ما بازی می کرد . او به سمت پایین رفته بود و بار دیگر خود را بالا کشید . به او تبریک میگویم . ما همه در آرسنال خوشحالم و مغرور هستیم . او شخص خوبی است و یک بازیکن چپ پای کلاسیک با یک بدن محکم و تکنیم فوق العاده . مانند تمام بازیکنان با استعدادی که بعدا متوجه این می شوند که باید در کنار استعداد کار سخت نیز داشته باشند . گاهی اوقات رفتن به تیم پایین تر در لیگ بهترین کار است .


درباره قدرتمند تر شدن با بازگشت بازیکنان....

ون پرسی هنوز اماده نیست و همینطور والکات نیز کاملا آماده نشده .


درباره کارت زرد فابرگاس...

هر زمانی سس برای توپ می رود و هر کسی با یک میکروسکوپ کاری که کرده را زیر نظر میگیرد .
از روی نیمکت نمی توانستم آن را ببینم . وقتی در سمت راست باشید کسانی در جلوی شما هستند که نمی توانید ببینید.

درباره پیامدی که این عملکرد داشت....

کیفیتی که ما امروز نشان دادیم چیزی نبود که فقط مربوط به کیفیت فوتبالی باشد اما ما روحیه جنگندگی داشتیم . این عامل مهمی بود که نیاز دارید اگر می خواهید برای رقابت قهرمانی بجنگید مانند آنچه ما امروز انجام دادیم . در حال حاضر با چلسی روبرو هستیم که در شرایط کمی متفاوت با ما قرار دارد اما چیزی که مهم است این است که با این کیفیت راه خود را ادامه دهیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۴
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰