loading
در حال بررسی درخواست شما
لهستان واقعی در 2012
لهستان واقعی در 2012

لهستان واقعی در ۲۰۱۲



شماره یک این روز های آرسنال تاکید کرد مردم می توانند لهستانی واقعی را در سال 2012 و در رقابت های جام ملت های اروپا مشاهده کنند .
این بازیکن که سابقه بازی در تیم ملی را نیز دارد به دلیل تزلزل در بازی های باشگاهش برای مدتی از تیم ملی کنار رفت اما حالا امیدوار است با درخشش دوباره در لیگ برتر انگلیس و باشگاه آرسنال تا رقابت های یورو 2012 سنگربان تیم ملی کشورش شود .
این دروازبان 25 ساله در ادامه گفت :

" این رقابت بزرگ و مهمی برای ماست . فکر می کنم در حال حاضر هر کس روی نمایشی خوب در بازی و این رقابت های مهم تمرکز کرده و برای تیم ملی می خواهیم نشان دهیم به اندازه کافی خوب هستیم . تلاش زیادی برای آماده کردن خودمان انجام می دهیم .
امیدوارم این رقابت ها با میزبانی لهستان عامل ترقی کشور شود . فکر می کنم در حال حاضر نگاه ها به لهستان متفاوت است و برخی دارای نگاه مثبت و برخی نگاهی ویژه و مخصوص دارند و امیدواریم با در رقابت های یورو 2012 کمک کنیم تا تمام نگاه ها روی کشورمان تغییر کند .
فکر می کنم پیشرفت خوبی کردیم و وضعیتمان در زمینه های زیادی تغییر کرده و این رقابت بزرگی برای ماست . این رقابت ها باعث می شود هواداران به کشور ما بیایند و می توانند ان جا لهستان واقعی را ببینند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰