loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی هوادار سرسخت ون در فارت است
ون پرسی هوادار سرسخت ون در فارت است

ون پرسی هوادار سرسخت ون در فارت است




مهاجم آرسنال دوست داشت که سران باشگاه به پیشنهاد او گوش می کردند و رافائل ون در فارت فوق ستاره تاتنهام را به خدمت می گرفتند.

این هلندی که در آخرین روز نقل و انتقالات به به وایت هارت لین رفت توانست در همان روز های اول فصل به بهترین فرم خود برسد و در 12 بازی 7 گل برای تاتنهام به ثمر برساند.

تاتنهام با وجود پشت سر گذاشتن بازی های پر نوسان در لیگ برتر ، در لیگ قهرمانان اروپا خوب کار کرده و در موقعیت مناسبی برای صعود به مرحله حذفی برخوردار است.

ون پرسی که یک مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته اقرار کرد که به مدیریت باشگاه در مورد تواناییهای هم وطن خود گوشزد کرده بود ولی آنها پیشنهاد او را نپذیرفتند.

او گفت: "من از تواناییهای رافائل خبر دارم او بازیکن بسیار بزرگی است."

"من ترجیح میدادم او را در آرسنال ببینم.من چندین بار به مفید بودن رافائل برای باشگاه اشاره کردم ولی کسی نصیحت مرا گوش نکرد."

"من در مورد این اتفاق حسرت می خورم و میدانم که این در اختیار باشگاست که تصمیم نهایی را بگیرد . من فقط نظرم را بیان کردم."

"شما اکنون می توانید نتیجه را ببینید تاتنهام تیم خوبی بود ولی الان به یک تیم سطح بالا تبدیل شده است."

تاتنهامی ها در پی شکست دادن آرسنال در زمینش هستند با توجه به این نکته که این تیم تا به اینجای فصل دو بار در زمینش شکست خورده. اما مطمئنا بازی در ورزشگاه امارات برای هر دو تیم بسیار مهم است زیرا حداقل هدف هر دو تیم در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۸
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : clubcall.com
بازدید: ۸۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰