loading
در حال بررسی درخواست شما
گائل , رابین و آندری نمی رسند !
گائل , رابین و آندری نمی رسند !

گائل , رابین و آندری نمی رسند !




بر اساس گزارش آرسن ونگر گائل کلیچی به دلیل مشکل پشت و رابین ون پرسی و آندری آرشاوین به دلیل استراحت همراه تیم نخواهند بود .
آرسنال که شنبه نتوانست از پس تاتنهام در خانه خود بر بیاید حالا از لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف براگا برود و در پرتغال با این تیم جنگنده روبرو شود , هر چند در بازی رفت در امارات توانستند آن ها را گلباران کنند .
آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با براگا اعلام کرد کلیپی به این بازی نخواهد رسید و نوبت گیبز برای درخشیدن است .

" کلیپی را کنار گذاشتیم چرا که او کمی مشکل پشت داشت و نیاز دارد تا استراحت کند .
آرشاوین نیز در ترکیب نخواهد بود چرا که می خواهم به وی استراحت بدهم . او در بازی های زیادی به میدان رفته و همینطور در ترکیب تیم ملی روسیه نیز حضور داشت .
رابین نیز به براگا سفر نخواهد کرد و می تواند به ادامه آمادگی خود برسد و استراحت کند چرا که او به ترکیب بازگشته اما نه به طور صد درصدی و باید کامل آماده شود . منظورم این است باید از نظر فیزیکی به سطح بالایی برسد .
فکر می کنم کار و تلاش زیاد در تمرینات در حال حاضر نیاز اوست . اگر من او را به براگا ببرم و او 100 درصد آماده نباید و روی نیمکت بنشیند بهتر است که به آن جا نیاید و زمانش را هدر ندهد و برای سه روز استراحت کند . "



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰