loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: در خصوص فابرگاس محتاط خواهيم بود
ونگر: در خصوص فابرگاس محتاط خواهيم بود

ونگر: در خصوص فابرگاس محتاط خواهيم بود

آرسن ونگر اعلام كرد كه در خصوص زمان برگشت فابرگاس محتاط تر عمل مي كنند و از گفته هاي خود سسك و كادر پزشكي پيروي خواهند كرد.

فابرگاس مدتي است كه پياپي دچار مصدوميت از ناحيه همسترينگ( زردپي دو طرف زانو) مي شود .اين بار پاي ديگر وي از ناحيه مصدوم شده و او بازي با براگا را نيمه كاره رها كرد. ونگر در خصوص اين مصدوميت گفت:

"مصدوميت مي تواند براي دو هفته باشد اما ما در موقعيتي هستيم كه ممكن است نياز داشته باشيم مقدار بيشتري محتاط باشيم در مورد او. چرا كه اين يك مصدوميتي است كه دوباره بازگشته است.

"من از افراد پزشك و چيزي كه به ما مي گويند و آنچه كه فابرگاس به من مي گويد پيروي خواهم كرد.اگر او بعد دو هفته احساس كند كه كاملا آمده است سپس من به او بازي مي دهم.

" من نمي دانم اين مصدوميت به جام جهاني وابسته است يا نه. چيزي كه ما مطمئن هستيم اين است كه هر مصدوميتي از ناحيه همسترينگ اين فرصت را ميدهد تا بار ديگر از همان جا مصدوم شويد.به همين دليل من گفتم كه ما شايد نياز داشته باشيم كمي محتاط تر عمل كنيم.

" در آن زمان ما نگران بوديم در مورد يكي از پاهايش پيش از بازي ولي مصدوميت در پاي ديگرش اتفاق افتاد و پيش بيني آن خيلي سخت است. من به اندازه كافي علمي در اين خصوص ندارم تا صحبت كنم و هنوز هم هيچ يك از افراد پزشكي را كه ديده ايم چيز بيشتري به ما نگفته اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۴
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰