loading
در حال بررسی درخواست شما
ابوئه آماده بازی با ویگان !!
ابوئه آماده بازی با ویگان !!

ابوئه آماده بازی با ویگان !!



آرسن ونگر آخرین وضعیت مصدومین تیم را برای بازی با ویگان شرح داد و در این بین بازگشت دوباره امانوئل ابوئه به ترکیب تیم نکته بسیار جالبی بود .
امانوئل ابوئه که در بازی برابر براگا دچار مصدومیت شدید شده بود پیش از این اعلام شده بود برای مدت چهار هفته یا بیشتر بیرون از میادین خواهد بود اما حالا امروز شده وی می تواند در ترکیب قرار داشته باشد .
آرسن ونگر در این باره گفت :

“ امانوئل ابوئه بسیار سریع تر از حالتی که انتظار داشتیم به ترکیب بازگشته است . وقتی از زانوی وی اسکن گرفتیم زانوی وی ورم کرده بود اما لیگامنت وی سالم مانده بود و ما تصمیم گرفتیم وی را سریع تر به ترکیب تیم بازگردانیم و آخرین تست از وی موفقیت آمیز بود .
فابرگاس همچنان بیرون از میادین است . او ده روز یا دو هفته بیرون خواهد بود . سباستین اسکیلاچی از شنبه مشکل زانو دارد . او نیز بیرون خواهد بود و بقیه بازیکنان اماده اند . “

آرسن ونگر عقیده دارد ترکیب تیمش در بازی با ویگان همچنان قدرتمند باقی خواهد ماند . آرسن همچنین می تواند رابین ون پرسی و تئو والکات و همینطور نیکلاس بندتنر را در ترکیب داشته باشد اما قبل از ان می خواهد بیشتر فکر کند :

“ نمی خواهم ترکیب تیم را امروز بچینم . تنها قولی که می دهم این است که با تمام قوا ظاهر شویم .
باید بررسی کنیم بازیکنانمان چند بازی بازی کردند . ما برای شش هفته هر سه روز یک بار بازی داشتیم چه در لیگ قهرمانن و چه بازی های ملی . باید بررسی کنم که چه کسی نیاز به استراحت و چه کسی نیاز به بازی دارد . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰