loading
در حال بررسی درخواست شما
همیشه می خواهید عناوین را برنده شوید
همیشه می خواهید عناوین را برنده شوید

همیشه می خواهید عناوین را برنده شوید



درباره رسیدن به نیمه نهایی...
این کار را در شبی سرد انجام دادیم . شانس های خاصی ندادیم و شاید در ابتدای بازی نزدیک بودند که ما را زمین بزنند و آرام وقتی بیشتر متمرکز شدیم و فضای بیشتری داشتیم شانس های بیشتری خلق کردیم .
مجموعا پیروزی خوبی بود که با هشت یا نه موقعیت گل خلق شده همراه بود . می خواستیم به مرحله بالا تر برویم و شانس هایی برای برخی بازیکنان برای بازی بدهیم .



صبر آرسنال برای به دست آوردن عناوین...
این را قبول می کنیم . دو چیز است که شما می خواهید  . می خواهید که عناوین را پیروز شوید و همیشه در بالاترین مرحله باشید . ما مدیریت کردیم که در بالاترین سطخ بمانیم و برای چند سال این امر صورت گرفت و اگر بتوانیم به آن عناوینی نیز اضافه کنیم بهتر و بهتر خواهد شد .
ولی فقط شما می توانید بهترین حالت خود را انجام دهید و در حال حاضر در اواخر نوامبر و ما در رقابت هایی هستیم و در وضعیت بدی قرار نداریم .


درباره اهمیت صبر برای عنوان ها...
نمی توانید بگویید این اهمیت ندارد اما این امر باعث یه عقده و فکر دائو برای تیم نبود . می خواهیم تمرکز کنیم و روی کیفیتمان فکر کنیم و آن را به نمایش بگذاریم .


درباره اولین شروع دوباره رابین بعد از اگوست...
او کلاس خود را نشان داد . او نیاز دارد تا بازی کند . او برای مدت زیادی بیرون از میادین بود اما حالا همه چیز مثبت است و او اماده بازی . او 70 دقیقه امشب به میدان رفت . بگذارید امیدوار باشیم که واکنش او خوب خواهد بود و بعد او قوی تر و قوی تر خواهد شد .


درباره اهمیت گل بندتنر...
بالا تر از همه آن ها بازی ها و رقابت های زیادی هستند و همه نیاز دارند با اطمینان کار کنند .


درباره پیروزی وستهم برابر منچستر یونایتد...
من از این بابت شگفت زده شدم . من به منچستر نگاه کرده بودم و به نظر می رسید آن ها تیم قدرتمندی دارند .


درباره انتظار قهرمانی در جام اتحادیه ...
شما دیدید که برای منچستر یونایتد چه اتفاقی افتاد . این برای ما نیز می تواند رخ دهد . ما قبول می کنیم که هیچ تضمینی نیست . اگر چه شما به نیمه نهایی رسیده اید و می خواهید قهرمان شوید . می جنگید تا برنده شوید . حالا این رفت و برگشت است و رقابتی برا ما .


درباره تصمیم مبنی بر خرید نکردن در ژانویه...
ما نه تغییر امشب داشتیم و به علاوه آن دیابی و ورمائلن را نیز در اختیار نداشتیم . آلمونیا و اسکیلاچی نیز اینگونه بودند . بعد از ان بازیکنانی بودند که مانند شاماک استراحت کردند و رمزی نیز به ترکیب باز خواهد گشت . نمی دانم باید این بازیکنان را کجا جای داد . اگر بازیکنی بخرید شما باید به آنها شانس بازی بدهید . در حالی که ما بازیکنان ملی پوشی داریم که به مقدار کافی بازی نمی کنند .


درباره اینکه قهرمانی در اتحادیه چکونه ممکن است...
هواداران همیشه چیز های بیشتری می خواهند و این کاملا طبیعی است . اما ما 14 سال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم . بسیاری از مردم از این بابت خوشحالند . ما کاملا از آن خوشحال نیستیم . می خواهیم که هواداران را آنگونه که می توانیم شاد کنیم . اصلی ترین قهرمانی برای ما قهرمانی در لیگ قهرمانان و سپس لیگ برتر است اما اگر بتوانیم باید این قهرمانی ها را نیز به دست آوریم .


درباره زمان بازگشت فابرگاس...
نمی توان در حال حاضر گفت . اما سخت است . در روز های آتی درباره آن بیشتر مطلع می شویم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰