loading
در حال بررسی درخواست شما
نیازی به خرید دروازبان نداریم
نیازی به خرید دروازبان نداریم

نیازی به خرید دروازبان نداریم



وضعیت دروازبانی آرسنال در این یک و سال نیم بر هیچ هواداری پوشیده نیست و حالا چندی است که لوکاژ فابیانسکی بالاخره موفق شد با حفظ اعتماد به نفس خود بازی های قابل قبولی داشته باشد تا آرسن ونگر که همیشه سعی در استفاده از داده هایش داشت از این امر بیشتر خشنود باشد و اعلام کند نیازی به خرید دروازبان ندارد .
پیش از این نیز آرسن ونگر اعلام کرده بود در ژانویه و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی به تیمش اضافه نخواهد شد اما شایعات نقل و انتقالات مسئله ای است که همواره در مطبوعات وجود دارد و غیر قابل اجتناب است .
آرسن ونگر در این باره گفت :

" خیر . ما در این مسئله قرار نداریم .
مصدومیت آلمونیا برای مدت طولانی ادامه نخواهد داشت و ما نیز ووچیچ ژسنی را داریم که بسیار سریع پیشرفت می کند و همینطور فابیانسکی را داریم که در حال بهبود وضعیت خود است و در دو ماه اخیر کیفیت های خوبی نشان داده .
در لحظه کنونی ما در بازار نقل و انتقالات نخواهیم بود . "

ماکر شوارزر از نام هایی است که تابستان امسال تا آستانه قرارداد با آرسنال معرفی می شد حالا پس از مدتی با فولام تمدید قرار داد کرده است :

 " می توانم این تصمیم را متوجه شوم . در این سن دو سال قرار داد بسیار عالی است و این نشان دهنده اعتماد زیادی باشگاه به او است . من مشکلی با این مسئله ندارم .
این مهم است که ما روی بازیکنانمان که در ترکیب هستند تمرکز کنیم . من از بابت شوارزر خوشحالم که به باشگاهش وفادار است و به قرارداد احترام می گذارد "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰