loading
در حال بررسی درخواست شما
شاماک با دل و جان
شاماک با دل و جان

شاماک با دل و جان



مروان شاماک که این فصل به عنوان مهاجم نوک تلاش زیادی برای اثبات خود کرده توانسته نظر هواداران را نیز تا حدود زیادی جلب کند .
مروان که از لیگ فرانسه به انگلیس آمده خیلی زود با تیم لندنی هماهنگ شد و توانست با بازی های خوبش نامش را در ذهن هواداران نفوذ دهد و وی باور دارد این امر به خاطر این است که هواداران نیز در قلب و وجود وی جای دارند .

" فکر می کنم واقعیت امر اسن است که من تمام توانم را می گذارم که باعث شده تا رابطه ام با هواداران خوب باشد .
من 200 درصد خود را می گذازم . من با قلبم بازی می کنم . من تمام دل و جانم را در بازی می دهم . در بازی تقلب و یا قطع کرنر نمی کنم و این توان من است . این شخصیت من است و فکر میکنم هواداران به این علت من را می خواهند . "

بدون شک زمانی که آرسن ونگر در ماه می نام وی را برای تیمش به کار برد کسی فکر نیم کرد این بازیکن توانا و نیرومند باشد و حالا وی تلاش دارد تا در نقشش موثر تر باشد و وی می داند باید برای دیگر بازیکنان نیز در آن پست فضا سازی کند :

" از نظر خودم هیچ گاه گلزن بزرگ و فوق العاده ای نبودم . هیچ کاه در یک فصل بالای 20 گل نزده ام اما این بسته به مربی دارد که چگونه از بازیکنش بازی بگیرد و از او استفاده کند .
برای من اگر بتوانم در این فصل 15 تا 20 گل بزنم برایم بسیار بسیار فصل خوبی است . البته می خواهم به عملکرد و فعالیتم ادامه دهم و البته زیر نظر لوران بلان نیز بسیار آموزش دیدم .
فضا برای فعالیت اینجا واقعا خوب است . وقتی اینجا رسیدم همه به خوبی فضا را برای من مهیا کردند . برای هماهنگی و جا افتادن این جا آسان شده بود و این به من اجازه می داد که روی خودم تمرکز کنم و ای بسیار مهم بود .
از نظر شخصی بسیار خوشحالم و بله می توانم بهتر کار کنم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰