loading
در حال بررسی درخواست شما
یک بازیکن کلیدی کم داشتیم
یک بازیکن کلیدی کم داشتیم

یک بازیکن کلیدی کم داشتیم



با وجود شکست مایوس کننده ی 2-1 در امارات، مارک هیوز، سرمربی فولهام، با ستایش عملکرد بازیکنانش در این بازی، از اعتماد به نفس آن ها برای رویارویی شان با ساندرلند گفت.

هیوز به سایت رسمی باشگاه فولام گفت:«ما بازی را امروز به آرسنال سخت کردیم و برای آن ها مشکلات بزرگی بوجود آوردیم. در آخر و پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، مردم از فشار خوب ما صحبت می کردند و آرسنال در برابر پرسش هایی[درباره ی عملکردش] قرار گرفته بود. اما متاسفانه [برای این کار] پاداشی دریافت نکردیم.»

«در مجموع از چیزی که امروز انجام دادیم خوشحالیم. فکر می کنم در تیم چند عملکرد فوق العاده داشتیم؛ سایمون دیویس واقعا خوب بود و احتمالا" بهترین بازی اش در چندین هفته ی اخیر را ارائه داد. دیکسون اتوهو در منطقه ی میانی بسیار قدرتمند بود و دیومانسی کامارا واقعا گلش را عالی به ثمر رساند و حتی می توانست یکی دیگر هم داشته باشد.
از بازی مان خوشحالم و البته از نتیجه، خیر. فکر می کنم کاملا" نشان دادیم که چه اعتقاد بالایی به کاری که می کنیم داریم.»

«چیزی که در روز خوب تیم مان می توانیم بوجود بیاوریم، این اعتماد به نفس را به من می دهد که امسال مشکلی نخواهیم داشت. به طور آشکار چیزی که کم داریم یک بازیکن کلیدی در مجموعه ی هجومی مان است و این همان چیزی است که همیشه به ما ضربه زده ولی از همین حالا شروع می کنیم تا دوباره بازیکنان مان را بازگردانیم.»

«اگر امیدوارانه نگاه کنیم، کارلوس سالسیدو می تواند هفته ی بعد در اختیارمان باشد و موسی دمبله نیز می تواند گزینه ای برای کمک به تیم شود.
فکر می کنم برداشت و حالت بازیکنان ما از این بازی در مجموع جنبه ای مثبت بوده است و از جهتی که ما به بازی نگاه می کنیم از عملکردمان راضی هستیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۴
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : fulhamfc.com
بازدید: ۷۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰