loading
در حال بررسی درخواست شما
واکنش انگلیسی ها قابل درک است
واکنش انگلیسی ها قابل درک است

واکنش انگلیسی ها قابل درک است

 

در جریان رای گیری انگلستان که شانس اول دریافت میزبانی تلقی میشد با کسب تنها دو رای حذف شد و روسیه در مرحله پایانی قرعه کشی میزبان جام جهانی 2018 معرفی شد.
این اتفاق هنوز هم  مطالب صفحات روزنامه های ورزشی انگلستان را به خود اختصاص داده است. در آستانه دیدار برابر پارتیزان آندری در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت:"از اینکه ما برنده شدیم بسیار غافلگیر شدم. از آنجایی که من از کشورم حمایت میکردم سخت است که در مورد شانس انگلستان صحبت کنم و از کسب میزبانی توسط روسیه بسیار خوشحالم. این موضوع کمک میکند که کشورم نه فقط در زمینه فوتبال بلکه در همه موارد پیشرفت کند.
"واکنش انگلیسی ها قابل پیش بینی بود، آنها در اینجا فوتبال را دوست دارند و من هر روز این موضوع را میبینم. فوتبال در انگلستان یک باور است.
"زمانی که از زوریخ برگشتم، جک ویلشر به من گفت: چکار کردی؟ من آرزو داشتم که جام را در حضور هوادارانمان بالای سر ببرم. میتوانم او را درک کنم ولی به او گفتم شما هنوز هم فرصت برای صبر کردن دارید.
"من کاری را انجام دادم که باید انجام میدادم. سایر کارها دیگر دست من نبود. اگر روزنامه های شما در مورد فیفا یا شخص دیگری مینویسد من فقط آنها را میخوانم، همین.
"با این حال جام جهانی در روسیه عالی خواهد بود، باور کنید، اگر ولادمیر پوتین چیزی را بخواهد، آن کار را به بهترین شکل انجام خواهد داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰