loading
در حال بررسی درخواست شما
همیشه باور داشتم کیفیت داریم
همیشه باور داشتم کیفیت داریم

همیشه باور داشتم کیفیت داریم



درباره اینکه مضطرب بودید...
واقعا مضطرب نبودم . نگران بودم بله چرا که نمی توانید بگویید وقتی بازی یک بر یک است نگران نیستید اما احساس می کنم که در بیست دقیقه پایانی از لحظا فیزیک جلو افتادیم . همیشه باور داشتم که کیفیت این را داریم اما هیچ گاه شما نمی دانید .


درباره نمایش ضعیف تر از حالت معمول ...
بله کمی از بازی های دیگر پایین تر بودیم چرا که حرکت های خود را نداشتیم و نتوانستییم راهی از میان دفاع آن ها پیدا کنیم .
آن ها به خوبی دفاع کردند و روی تمام قسمت ها تمرکز کرده لودند . تنها از سرعتمان کم شده بود و آن ها با دفاع خوب کار کردند . احساس می کنم سرعت پاس کاری های ما به اندازه ای کافی نبود و همین امر ما را عصبی کرده بود.


درباره موقعیت حضور در شانزده تیم پایانی...
در این مرحله 50 درصد شانس برای سفر به اسپانیا و یا 50 درصد شانس برای سفر به آلمان داریم . اگر از من بپرسید به کجا دوست دارید بروید می گویم نمی دانم . شما خبرنگاران باید ترجیه بدهید ما به اسپانیا برویم اما برای ما اهمیتی ندارد.


درباره اینکه چگونه همه تیم ها ترسناک هستند ...
خیر . بیایید واقع بین باشید  . در حال حاضر بارسلونا مدعی اصلی قهرمانی است اما باید دید چه قرعه ای پیش می آید و اگر بارسلونا باشد آن بارسلوناست . ما با ان ها سال گذشته بازی کردیم و باید دید این بار چه می شود .


درباره اینکه آرسنال چگونه در دور بعدی بهتر خواهد بود...
روی هم رفته ما در وضعیت قدرتمندی در لیگ هستیم . ما در لیگ قهرمانان به مرحله حذفی رسیده ایم و در نیمه نهایی اتحادیه نیز حضور داریم و در ژانویه در جام حذفی نیز شروع خواهیم کرد . این جا رقابت های جذابی وجود دارد اما فضایی برای پیشرفت وجود دارد و من یقین دارم ما پیشرفت خواهیم کرد .


درباره اینکه این عملکرد امشب برای شکست تیم های اسپانیایی کافی بود...
هر بازی وضعیت متفاوتی دارد . نمی تواند جا به جایی های امشب بازی ما را برابر رئال مادرید و یا برسلونا ایجاد کنید . هر بازی سختی های خاص خود را دارد و وضعیت و شرایط خود را . چیزی که من می دانم این است که ما برای 11 سال به مرحله حذفی می رویم و باید به سمت جلو حرکت کنیم.


درباره اینکه هنوز تمام قوا نیستید ...
ما بازی های فوق العاده ای نیز انجام دادیم که در ابتدای فصل نمایان بود اما امشب یقیننا در بهترین فرم خود نبودیم . اما چیزی که بسیار برای گروهی مثل ما مهم است این است کاملا در رقابت هستیم و وقتی مثل حالا در شانزده تیم پایانی هستیم می خواهیم به خوبی در لیگ برتر و اتحادیه کار کنیم و می توانیم در مراحل بالایی از اعتماد به نفس باشیم چرا که این نیاز ماست .



درباره نقش مرکزی رابین ون پرسی پست مروان شاماک...
درباره وضعیت هجومی تیم به طور کامل راضی نیستم . اما باید دوباره آن را نگاه کنم . شاید به خاطر دفاع پارتیزان کم آورده بودیم . فکر می کنم ان ها به خوبی و هوشیاری دفاع کردند و باید آن را بهتر آنالیز کنم.


درباره کارت قرمز سانیا...
بسیار عصبانی هستم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰