loading
در حال بررسی درخواست شما
دوباره با بارسلونا
دوباره با بارسلونا

دوباره با بارسلونا



آرسنال باید منتظر قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا باشد و با توجه به رده دومیش در رقابت های گروهی احتمال رویارویی با یکی از قدرت های برتر اروپا را میبینید و در این بین تئو والکات بیشتر علاقه مند است بار دیگر با تیم بارسلونا روبرو شوند .
این در حالی است که رابین ون پرسی با اشاره به آماده برای بازی با بارس و ابوئه با گفتن اینکه فرقی ندارد با چه تیمی روبرو شوند آمادگی خود را برای مرحله بعدی اعلام کرده بودند.
اما تئو والکات نیز علاقه مند است تا بار دیگر این تیم با بارسا روبرو شود .

" برخی مردم دوست ندارند تیم با بارسا دیدار کند چرا که آن ها نمی خواهند اتفاقی که فصل گذشته افتاد رخ دهد . اما برای من من علاقه مندم که دوباره با بارسا روبرو شویم و به ان ها نشان دهیم فصل گذشته چه اتفاقاتی افتاد .
فکر می کنم تجربه فوق العاده ای داریم و حالا می توانیم به عمل در بیاوریمش . تیم پیشرفت کرده و وضعیت مصدومیت بهتری در این فصل داشتیم و تیم به شخصیت بالاتری دست یافته . می خواهیم برخی عناوین را برنده باشیم و این کار برای هواداران است که برای مدت زیادی منتظر بوده اند .
بارسلونا در بازی برابر رئال روز فوق العاده ای داشت و این به ما مربوط نمی شود . ما متفاوت هستیم و از خودمان لذت خواهیم برد و تلاش می کنیم تا بازیمان را پیروز شویم .
در سال گذشته ما همواره به عنوان نفر اول برنده می شدیم و حالا وضعیت برایمان متفاوت شده اما اگر می خواهید بهترینتان را برای بازی نشان دهید باید با بهترین ها بازی کنید و ما می خواهیم به سمت آن برویم و موفق شویم .  "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰