loading
در حال بررسی درخواست شما
کینه های قدیمی را نگه نمی دارم
کینه های قدیمی را نگه نمی دارم

کینه های قدیمی را نگه نمی دارم




آرسن ونگر باور دارد گرم شدن روابط الکس فرگوسن با وی له دلیل این است که وی نیز ادمی نیست که بخواهد کل کل ها و کینه های قدیکی را نگه دارد .
دو سمبل لیگ برتر فوتبال انگلیس که قریب به 14 سال رقابت تنگاتنگ را در کارنامه خود دارند همواره باعث داغ شدن لیگ برتر بوده اند و حال بار دیگر این دو مربی باید آماده شوند تا تیم هایشان را به مصاف با یک دیگر بفرستند .
چندی است که دیگر خبری از جنگ های لفظی و رقابتی دو مربی نیست و این رابطه کمی گسترش پیدا کرده . هر چند همواره احترام دو مربی به یک دیگر شرط اصلی رقابت بوده اما می توان جنگ های لفظی این دو مربی را در سال قبل تر جستجو کرد . جنگی که دیگر با افزایش سن مربیان و کار کشته تر شدن آن ها تبدیل به مصاحبه هایی ارام شده و گسترش روابط نشان از فراموش کردن مشکلاتی است که در گذشته باعث داغ شدن رسانه های بریتانیا می شد .

"  همیشه برای من در لحظات داغ شکل گرفته است .
من کسی نیستم که کینه ها را سال ها نگه دارم . می توانم ببخشم و گاهی نیاز دارم بخشیده شوم . اما شخصی نیستم که ده سال فکر کند و بگوید من از تو نفرت دارم .
در هنگام گسترش روابط ما لحظه به خصوصی وجود ندارد . وقتی هر دو با LMA ( اجتماع مربیان لیگ )  با یکدیگر برای کار های خیریه کار می کنید نمی توانید بگوید با یک دیگر صحبت نمی کنید . ما با یک دیگر در زنو و در محل یوفا هستیم .
روابط مردم با یکدیگر کمی بالا و  پایین می شود . چرا ؟ چرا که زمان های زیادی اتفاق می افتد که در گرمای رقابت و لحظات هستید و می دانید آن لحظه چیزی قطعی نیست .  من نهفقط با وی بلکه دیگر مربیان لیگ نیز اینگونه شده ام . "

انتظار است که فرگوسن و ونگر قبل و بعد از بازی از صمیم قلب با یک دیگر دست بدهند و این امر ایا تحت الشعاع شرایط بازی قرار خواهد گرفت ؟ ونگر این مسئله را غیر قابل پیش بینی خواند و البته آن ها بزرگ تر از یک دست دادن ساده می داند :

" این فقط درباره من نیست . این درباره آرسنال است و درباره شهرت آرسنال و درباره آینده تیم تا درباره مشکلی برای من . چیزی که برای من اتفاق می افتد برایم کم اهمیت تر است . من می خواهم برای باشگاه خوب کار کنم و همینطور برای تیمم موثر باشم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰