loading
در حال بررسی درخواست شما
یک یاس و نا امیدی بزرگ !
یک یاس و نا امیدی بزرگ !

یک یاس و نا امیدی بزرگ !



اینکه سزاوار مسائل بیشتری از بازی بود ...
چیزی که من احساس می کنم مهم نیست . ما بازی را واگذار کردیم و من به مسئله و نتیجه آن فکر می کنم .
از نظر دیدگاه و سطح دیدمان نسبت به بازی و همینطور انسجام خود آماده این دیدار بودیم اما مجموعا منچستر یونایتد بسیار خوب دفاع کرد . کیفیت تکنیکی بازی از سوی هر دو تیم متوسط بود چرا که زمین بازی از دید من  بسیار ضعیف و بد بود و بسیار روی این مسئله تاثیر داشت .
منچستر بازی بسیار ساده ای انجام داد اما توانستند تاثیر گزار باشند چرا که آن ها گلزنی کرده بودند و ما نتوانستیم به اندازه کافی موقعیت خلف کنیم . باید به آن ها تبریک گفت بابت این دفاع بسیار خوب و دفاع آن ها هیچ اشتباهی انجام نداد . پاس کاری های ما به اندازه کافی سریع نبود و به اندازه کافی در فرم خود نبود که بتواند ان ها را از موقعیت خارج کند.


درباره زمین ورزشگاه اودترافورد...
اگر من از شما بپرسم که که آیا این زمین خوب بود یا بد چه می گویید ؟ آن ها اشتباهات تکنیکی نیز به خاطر زمین انجام دادند . زمین لیز و غیر قابل کنترل نیز بود .


درباره بازی فیزیکی...
این بازی از آن دست بازی هایی بود که برای تیمی که از لحظا تاکتیکی در مراحل بالا است بسیار شدید و سخت بود .
منچستر تمرکز بسیار بالایی روی دفاع داشت و ما به اندازه کافی شاداب نبودیم که بتوانیم که آن ها را از مرحله خارج کنیم . در ابتدای بازی کمی مضطرب بودیم و به صخصو به این علت که از لحاظ تکنیکی نتاونستیم بر آن ها چیره شویم . باید بابت این دفاع خوب به آن ها اعتبار داد .


درباره دفاع خوب منچستر...
آن ها در تمرکز بسیار بالایی بودند و بدون مشکل در دفاع کار کردند . آن ها می دانستند ما می خواهیم توپ را نگه داریم و آن ها در دفاع ماندند و تمرکز کردند و در از فرصت ها استفاده کردند . عادلانه ما به اندازه ای که باید خطرناک نبوودیم که بتوانیم بر بازی سلطه ایجاد کنیم و موقعیت سازی کنیم . در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم که بتوانیم چیره شویم و موقعیت بسازیم و آن ها نیز توانستند ضد حملاتی بزنند .


درباره رقابت آرسنال برای قهرمانی...
این نا امیدی و یاس بزرگی بود اما چیزی که مهم است این است که بازگردیم و دربازی بعدی واکنش نشان دهیم . مجموعا از چیزی که من امشب دیدم هیچ دلیلی برای برای اعتماد نداشتن نیست و اینکه ما می توانیم از لحاظ هجومی بهتر بازی کنیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰