loading
در حال بررسی درخواست شما
صبور باشید و به آرسن اعتماد کنید
صبور باشید و به آرسن اعتماد کنید

صبور باشید و به آرسن اعتماد کنید



دیوید سیمن دروازبان سال های پیشین آرسنال در مصاحبه ای اعلام کرد ضمن صبور بودن به ونگر اعتماد داشته باشید . وی نیز همواره به ونگر اعتماد داشته .

"صبور باشید و به ونگر اعتماد داشته باشید . من همیشه به وی اعتماد داشتم چرا که می دانم او چقدر خوب است و او چه کاری برای باشگاه انجام می دهد . البته وی وقتی این جا آمد دفاع فوق العاده ای در اختیار داشت و به تیم نیز در این ناحیه اضافه کرد و حالا او در وجهی است که تیمش فوتبالی فوق العاده بازی می کند و فقط نیاز دارد که بیشتر گام بردارد چرا که نیاز به برنده شدن چیز هایی داریم .
وقتی به آرسنال پیوستم انتظار داشتیم چیز هایی برنده شویم . اما ما عناوین را با بازی خسته کننده برنده می شدیم و قبل از اینکه آرسن به اینجا بیاید تاتنهام بازی فوق العاده ای انجام می داد و هیچ چیزی برنده نمیشد . من می دانستم استیل تاتنهام چیزی در پی ندارد اما ما بازی فوق العاده ای انجام می دهیم و نمی بریم . این باید درست باشد .
من درباره اینکه چه کسی قدیمی تر است با آرسن صحبت نمی کنم . او مردی است برای خود . او این سبک را دوست دارد  . وقتی من اینجا بودم باب ویلسون مربی دروازبانان و مربی من بود . آرسن به باب گوش می کرد اما او گلر خود را برای ترکیب بر می داشت . او آمار و ارقام را برای دروازبانان ملاک می دانست و آن را دوست داشت . جهش ها و عکس العمل های دروازبانان را مد نظر داشت و دوست داشت و فابیانسکی در این زمینه با استعداد است و در آمار بالا قرار دارد . اما چیزی که شما نیاز دارید این است که به شکل طبیعی نیز استعداد داشته باشید و آن را جستجو کنید که این مسئله ای سخت است اما ان ها آن را در آرسنال دارند .
آلمونیا همیشه به سمت پایین حرکت نمی کرد . وقتی من او را در تمرینات میدیدم او در بالای دیگر دروازبانان قرار داشت . اینکه او فرم خود را در تمرینات در زمین مسابقه نشان نداده جای بحث دارد .
اما وی همیشه در تمرینات عالی بوده اما یکی از مشکلات آلمونیا این است که او هم اکنون 33 سال سن دارد و او در بین چهار دروازبان برتر اسپانیا قرار ندارد و این برای وی سخت است چرا که او تجربه این امر را از دست داده در مرحله ملی نتوانسته قرار بگیرد . اینکه از آرسنال به انگلستان و یا اسپانیا برسید مرحله مهمی است و اینکه در جام جهانی بازی کنید بزرگترین مرحله است . متاسفانه مانوئل این موقعیت ها را به دست نیاورد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : gunninghawk
بازدید: ۷۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰