loading
در حال بررسی درخواست شما
ادواردو و قراردادی بلند مدت
ادواردو و قراردادی بلند مدت

ادواردو و قراردادی بلند مدت

باشگاه آرسنال در ادامه روند خوب خود مبنی بر تمدید قرارداد بازیکن های خود این بار توانست با ادواردو داسیلوا به توافق برسد  و قراردادی جدید که فقط بلند مدت خوانده شده به امضا برساند .
این بازیکن 26 ساله آرسنال پس از جدایی تیری هانری به آرسنال پیوست اما در اولین فصل حضور خود در آرسنال در اوج آمادگی یک سال کامل را از دست داد .
وی امیدوار است بتواند با باشگاه لحظات و موفقیات های خوبی را داشته باشد .
وی که توانسته با آمار گلزنی خوب خود در تیم ملی و باشگاه قبلی نام خود را بیش از پیش به زبان ها آورد این بار در غیاب ون پرسی مصدوم این شانس را دارد تا بار دیگر قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.
قابل ذکر است ادواردو در 28 بازی ملی توانسته 18 گل به ثمر برساند و رکورد بسیار خوبی را به جا بگذارد.
ادواردو تا به این جا برای آرسنال 48 بار به میدان رفته است و توانسته 18 گل به ثمر برساند . نکته بسیار جالب این است که 12 گل از 18 گل وی مربوط به بازی های اولیه وی قبل از مصدومیتش در آرسنال است جایی که در 22 بازی به میدان رفته توانست 12 بار گلزنی کند .
آرسن ونگر نیز در این ضمینه می گوید : از امضای قرار داد با وی بسیار خرسندیم . او یک بازیکن فوق العده با کیفیت استثنایی است.وی دارای ویژگی ذاتی گلزنی است و ما از اینکه وی آینده خود را در باشگاه تثبیت می کند خوشحالیم .همه ما تلاش وی برای بازگشت به میادین را دیدیم و هم اکنون وی آن دوران را کاملا سپری کرده و آماده است تا بار دیگر خود را نشان دهد . ما همواره علاقه مندیم مهاجمانی با کیفیت ادواردو در تیم داشته باشیم و آینده آن ها را در آرسنال ببینیم .
خود ادواردو نیز می گوید : از این قرارداد بی نهایت خوشحالم . بسیار امید دارم تا آن جا که امکان دارد در آرسنال بمانم . احساس خوبی دارم و از نظر بدنی آماده ام تا در هر 90 دقیقه به میدان بروم . فکر می کنم توانایی بازی کامل هر سه روز یک بار را دارم . من هفته پیش که از کرواسی آمدم دیدم که تمامی مردم عقیده دارند آرسنال زیباترین فوتبال ها را نمایش می دهد . من هم هم عقیده هستم . ما این فصل وضعیت خوبی داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا تمامی افتخارات ممکنه را برای باشگاه کسب کنیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰