loading
در حال بررسی درخواست شما
پست جدید دفاعم را تقویت کرد
پست جدید دفاعم را تقویت کرد

پست جدید دفاعم را تقویت کرد



ویلشر باور دارد که هم اکنون از لحاظ دفاعی بازیش پیشرفت کرده و در پست جدیدش در تیم می تواند جنبه های جدید از بازیش را تقویت کند .
این بازیکن 18 ساله که این فصل در جلوی الکس سانگ نقش مکمل مهاجمین و همینطور مکمل هافبک های دفاعی تیم را دارد از پستش راضی است و آن را باعث تقویت مسائل دفاعی تیمش می داند .

" فکر می کنم این برای من و برای بازی در آن پست خوب باشد .
این به من کمک کرد تا روی مسائل دفاعی پیشرفت کنم و همینطور مسائل تهاجمی خوبی برایم داشت . امسال من نه یک بازیکن هجومی بلکه بازیکنی که به جلو می رفت و همینطور مسائل و وظایف دفاعی نیز داشت بودم .
الکس و من هر دو می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم و این نیازی به صحبت ما در بازی ندارد . اگر من به جلو بروم الکس به اندازه کافی باهوش هست که وقتی ببیند در ان ناحیه نیاز به دفاع است بایستد و همینطور اگر او برود من میبینم که نیاز است تا من دفاع کنم .
و همینطور مدافعان مرکزی نیز کمک می کنند و آن ها همیشه در حال صحبت هستند چرا که می توانند ببینند در جلوی ما چه اتفاقاتی رخ می دهد .
شاید در آغاز فصل من کمی عقب بودم و باید از پستم مسائل بیشتری می فهمیدم اما اخیرا من بیشتر نفوذ دارم و برابر استون ویلا نیز گلزنی کردم و من دوست دارم گل های بیشتری به ثمر برسانم.
در ادامه فصل رویس به من گفت که من را بازیکنی در آن پست دیده است اما از لحاظ دفاعی و همینطور مسائل هد و تکل زنی برای مثال نیاز به کار بیشتری دارم و من فکر می کنم این می تواند با زمان باعث پیشرفت من شود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰