loading
در حال بررسی درخواست شما
تصمیم گیری برای ویلشر
تصمیم گیری برای ویلشر

تصمیم گیری برای ویلشر



درخشش ویلشر باعث شده تا این بازیکن ارزشمند برای هر تیم ملی بزرگسالان نیز به میدان برود و حالا باید کم کم انگلستان تصمیم بگیرد اگر وی را برای تیم بزرگسالان احتیاج دارد از وی برای بازی برای تیم زیر 21 ساله های انگلستان منع کند . مسئله ای که باعث ضربه خوردن شدید به بازیکن شده و در گذشته نیز این امر گریبان گیر تئو والکات شده بود .
این بازیکن که در سال جدید 19 ساله خواهد شد امسال یکی از عناصر مهم ترکیب آرسنال بوده و بازی های خوب وی باعث شد تا کاپلو نیز وی را برای تیم ملی دعوت کند .

" چیزی که باید اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم بگیرد این است که بازیکن برای تیم ملی به میدان برود و یا تیم ملی زیر 21 سال .
از نظر شخصی من باور داشتم نباید بازیکنی که در بالاترین سطح ملی بازی می کند دوباره برگردد و برای تیم ملی زیر 21 سال به میدان برود . من هیچ گاه این را ندیدم پس این یک تصمیم بد است .
وقتی بازیکنی در مرحله ای پایین تر از سطح خود بازی کند هیچ گاه نمی تواند بازیکن خوبی باشد . اگر بازیکنی که به عنوان مثال برای آرسنال در حال بازی است را در لیگ دسته یک بازی دهید برای وی تاسف خواهید خورد چرا که از نظر روحی وضعیت خوبی ندارد و او با شرایط دیگری هماهنگ شده است . او نمی تواند بدرخشد .
نکته دوم این است که باید دید ویلشر در پایان فصل چند بازی برای ما انجام داده . تعدادی که بدون بازی کردن در تیم زیر 21 سال به دست می آید .
اگر او بیش از 40 بازی به میدان رفته باشد و اگر در سن 18 و یا 19 سالگی باشد باید توجه کرد که او در این سن برای درگیری هایش با 200 درصد از توانش می جنگد که توپ را به دست آورد . پس وقتی شخصیتی مانند وی بیش از 40 بازی انجام داده باشد او نیاز به استراحت دارد . "

تا این لحظه ویلشر 24 بازی انجام داده است که 21 بازی آن برای آرسنال بوده و دو بازی برای زیر 21 ساله ها و یک بازی برای تیم بزرگسالان انگلستان بوده است .

" او پسری است که می خواهد بازی کند . ما این را مثبت ارزیابی می کنم اما اگر وی حالا برای تیم اصلی به میدان برود تا تاریخ ژوئن و بعد از آن برای تیم زیر 21 سال بازی کند این کار درستی نیست . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰