loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 - چلسی 1
آرسنال 3 - چلسی 1

آرسنال ۳ - چلسی ۱





بازی حساس آرسنال برابر چلسی .

در ترکیب تیم آرسنال بازیکنان زیر حاضر هستند :

لوکاژ فابیانسکی
باکاری سانیا
لوران کوشلنی
یوهان جورو
گاول کلیچی
جک ویلشر
الکس سانگ
سس فابرگاس
تئو والکات
سمیر نصری
رابین ون پرسی


روی نیمکت تیم نیز بازیکنان زیر حاضرند :

ووچیچ ژسنی
سباستین اسکیلاچی
آبو دیابی
توماس روسیچکی
اندری آرشاوین
مروان شاماک
نیکلاس بندتنر



در ترکیب تیم چلسی نیز بازیکنان زیر حاضرند :

پیتر چک
ایوانوویچ
فریرا
جان تری
اشلی کول
مایکل اسین
اوبی میکل
فرانک لمپارد
سالومون کالو
دیده دروگبا
فلورنت مالودا



نیمه اول
-----------
تا دقیقه 5 : در پنج دقیقه ابتدایی بازی آرسنال با کنترل بهتر روی بازی و سرعت بیشتری توانست موقعیت های نصفه نیمه ای خلق کند که این حرکات برای آن ها ثمری در پی نداشت .

دقیقه 5 : روی حرکت زیبای در عمق و پاس عالی فابرگاس ون پرسی صاحب موقعیتی شد که تاثیر مدافعین و بی تعادلی این بازیکنا باعث شد تا وی نتواند ضربه نهایی را وارد کند .

دقیقه 8 : موقعیت بسیار خوب روی اشتباه بد بازیکنان ارسنال در میانه زمین باعث شد تا درگبا صاحب موقعیت شود که شوت وی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد .

دقیقه 9 : روی یک حرکت زیبا از سمت راست سانیا روی دروازه سانتر می کند که توپ به شکلی خطرناک از روی سر تمام بازیکنان رد می شود و در ادامه نیز حرکت پلسی توسط مدافعین آرسنال راهی اوت می شود . در ادامه نیز حرکت زیبای مالودا توسط ویلشر راهی کرنر می شود .

تا دقیقه 15 : بازی نسبتا پایاپای شده است اما آرسنال به نسبت صاحب توپ است و موقعیت های بهتری توانسته خلق کند و بازیکنان نسبتا با یکدیگر هماهنگ کار می کنند.

دقیقه 18 : روی یک موقعیت سانتر رابین ون پرسی سانرت بلندی روی دروازه فرستاد که توپ با گذر از بازیکنان راهی اوت شد .

دقیقه 22 : روی یک کار تیمی خوب رابین ون پرسی صاحب توپ شد که حرکت وی چسبیده به محوطه جریمه با حرکت مالودا همراه شد که این صحنه از دید داور خطایی تشخیص داده نشد .

دقیقه 23 : در ادامه روی خطای صورت گرفته آرسنال صاحب موقعیتی شد که شوت سنگین فابرگاس به شکلی خطرناک راهی دروازه شد که چک به خوبی توپ را در اختیار گرفت .

دقیقه 23 : پلسی روی یک حرکت و خطایی که به دست آوردند توپ را به شکلی بلند روی دروازه فرستادند که توسط مدافعین برگشت داده شد و در ادامه نیز به علت خطا توپ در دستان آرسنال قرار گرفت .

تا دقیقه 28 : آرسنال به نسبت بهتر از چلسی کار می کند اما اشتباهات دو تیم در میانه زمین بسیار زیاد است و با این حال آرسنال روی چند صحنه عمقی به خوبی توانست حرکت کند که البته با دفاع خوب مدافعین مرکزی چلسی همراه بود . چلسی نیز روی حرکات سریع و نفوذی و به خصوص ضد حملات به شدت خطرناک است و آرسنال باید تا حد امکان پاس های ریسکیش را کاهش دهد .

دقیقه 29 : روی حرکت سرعتی و زیبای تئو اشلی کول خطایی بر روی وی انجام می دهد که در پی آن اولین کارت زرد بازی به نام کول ثبت می شود . در ادامه نیز سانتر خطرناک بازیکنان آرسنال دفع می شود و در ادامه نیز بار دیگر خطای بازیکنان چلسی و سانتر بلند توپ ثمری برای آرسنال ندارد .

دقیقه 30 : روی حرکت سریع بازیکنان ارسنال از فابیانسکی و در عمق زمین آرسنال می توانست ون پرسی را صاحب توپ کند که پاس ویلشر کمی تند بوده و به چک می رسد .

دقیقه 32 : آرسنال روی حرکات متعدد خود از سمت چپ و راست و همینطور از عمق دفاع چلسی سعی در ایجاد موقعیت دارد که در یکی از این حرکات رابین ون پرسی می توانست صاحب موقعیت شود که برخورد وی با بازیکن چلسی خطا تشخیص داده شده و کارت زردی برای ون پرسی در پی داشت .

دقیقه 35 : روی حرکت بسیار دیدنی بازیکنان آرسنال که پس از پاسکاری های متوالی حاصل شد توپ به نصری رسید که یک دو زیبای وی با ون پرسی باعث شد تا رابین موقعیت خوبی داشته باشد که شوت وی با اختلاف زیاد از بالای دروازبه به بیرون رفت .

دقیقه 38 : حملات پر تعداد آرسنال و خیمه این تیم در زمین چلسی و البته دفاع همه جانبه تیم چلسی . روی یک حرکت زیبا والکات صاحب موقعیتی شد که سانتر زیبا و محکم وی توسط مدافعین به شکلی زیا برگشت داده شد .

دقیقه 40 : یک موقعیت بسیار مناسب روی حرکت زیبا و سرعتی والکات و طی یک رفت و برگشت برای آرسنال شکل گرفت که توپ در نهایت توسط چک به کرنر فرستاده شد . در اددامه نیز سانتر رابین روی کرنر بر
شت داده شد و شوت محکم سانیا نیز توسط صورت دروگبا بازگشت داده می شود . در ادامه نیز روی یک ضد حمله تیم چلسی صاحب موقعیت شد که سانتر بلند آن ها ثمری در پی ندارد .

دقیقه 42  : روی ادامه حملات آرسنال سمیر نصری از پشت محوطه جریمه روی یک شوت نرم و فنی بسیار دیدنی دروازه چلسی را تهدید کرد که این شوت دیدنی با دفع تماشایی چک همراه بود و این توچ به زیبایی راهی کرنر شد .

دقیقه 44 :  روی حرکت دیدنی بازیکنان ارسنال در حالی که این تیم چلسی را به توپ بسته بود فابرگاس صاحب موقعیتی شد که حرکت بازیکنان ارسنال با خطای فریرا همراه بود اما توپ در ادامه به سانگ رسید و ضربه پای چپ عالی این بازیکن به گوشه دروازه چلسی رفته تا ارسنال در نهایت مزد حملات پر تعداد خود در نیمه اول را دریافت کند و با یک گل پیش بیفتد .

دقیقه +45 : روی معدود حرکت های چلسی این تیم صاحب موقعیت کرنر شد که سانتر خطرناک آن ها در نهایت پس از یک رفت و برگشت دفع شد تا سوت پایان نیمه اول بازی نیز زده شود تا آرسنال در یک بازی دیدنی و تماشایی نیمه اول را پیروز به رختکن برود .

** نکته جالب این نیمه درصد مالکیت توپ آرسنال است که 78 درصد در نیمه اول ذکر شد
 


نیمه دوم
--------------

در این نیمه چلسی با تعویض بازی را آغاز خواهد کرد و طی ان رامیرز برزیلی باید جانشبن میکل شود.


دقیقه 45 : در همین ابتدای کار آرسنال روی حرکتی صاحب موقعیت کرنر شد که سانتر بلند بازیکنان ارسنال در دو ضرب توسط چک دفع می شود .

دقیقه 45 : در این نیمه مشخص است چلسی با اندیشه هایی متفاوت نسبت به نیمه اول و پرس بیشتر در زمین ارسنال وارد زمین شده و سعی در ایجاد موقعیت های بیشتر دارد.

دقیقه 50 : آرسنال باز هم روی حرکت خوب صاحب موقعیت کرنر شد که این بار نیز سانتر بلند نصری توسط چک دور می شود و در ادامه نیز حرکت بازیکنان ارسنال ثمری ندارد و توسط مدافعین چلسی توپ دور می شود .

دقیقه 52 : گل دوم برای آرسنال . روی یک حرکت جالب و درگیری خوب و یک پاس در عمق عالی تئو والکات صاحب موقعیتی شد که حرکت تک به تک وی با دروازبان با پاس برای فابرگاس همراه بود که ضربه وی به دروازه خالی باعث گل دوم دیدار شد تا آرسنال با دو گل حالا از حریف خود پیش بیفتد .

دقیقه 54 : روی یک حرکت دیدنی دیگر توسط تتئو والکات از سمت چپ وی صاحب موقعیت تک به تک شد که شوت دیدنی و زیبای این بازیکن انگلیسی باعث شد تا آرسنال گل سوم را نیز به ثمر برساند تا آرسنال با سه گل از حریف خود پیش بیفتد .

دقیقه 58 : روی خطایی که در زمین ارسنال شکل گرفت پلسی در حالی که بازی خوبی ارائه نمیداد صاحب موقعیت سانتر شد که ضربه بسیار بلند دروگبا روی سر ایوانووچی فرود آمد و روی عملکرد بد دفاعی آرسنال در این صحنه پلسی توانست یکی از گل ها را جبران کند .

دقیقه 59: روی حرکت در میانه زمین توپ به سانگ رسید که این حرکت با تکل خشن لمپارد همراه بود و تکل وی باعث شد تا سانگ بر روی زمین بیفتد و دااور کارت زرد دیگری برای بازیکنان چلسی و اینبار لمپارد در نظر بگیرد .

دقیقه 61 : روی یک حرکت عمقی چلسی می توانست صاحب توپ شود که پاس در عمق بازیکنان پلسی با تکل دیدنی و زیبای جورو برگشت داده شد .

دقیقه 63 : بازی با سرعت بسیار بالایی همراه است و پلسی به شکلی انتحاری مشغول ادامه بازی است . روی حرکت بوسینگوا و و دروگبا آن ها صاحب موقعیتی شدند که این توپ توسط سانگ راهی کرنر شد . قبل از این حرکت نیز روی یک حرکت مشکوک خطایی روی ون پرسی در میانه زمین اعلام نشد که ثمره آن مایجاد موقعیت برای چلسی بود .

تا دقیقه 64 : در این دقایق بازی با سرعت بسیار بالایی ادامه پیدا می کند و آرسنال نیز همچنان با سرعت توپ را از دست می دهد و می خواهد تبدیل به موقعیت کند در حالی که به نظر می آید بهتر باشد این تیم سعی در حفظ توپ و کشتن سرعت تیم چلسی داشته باشد .

تا دقیقه 68 : در این دقایق آرسنال به خوبی سعی در کنترل بازی دارد و برای دقایقی توانستبا پاس کاری های خوبش تیم حریف را مهار کند . با این حال روی اشتباه فابرگاس در پاس کاری باز هم چلسی از نقطه ای خوب صاحب موقعیت سانتر شد که این بار سانتر خوب دروگبا ثمری در پی نداشت .

دقیقه 69 : روی برگشت همین توپ روی یک ضد حمله طلایی و عالی سمیر نصری صاحب موقعیتی از سمت چپ محوطه جریمه شد که ضربه چیپ ارام وی توسط چپ دفع می شود تا آرسنال نتواند به گل چهارم دست یابد .

دقیقه 73 : اولین تعویض بازی برای آرسنال . ابو دیابی پس از نه هفته مصدومیت در بازگشتش به بازی باید جای یکی از ستاره های این دیدار تئو والکات را بگیرد .

دقیقه 75 : روی یک حرکت از سمت چپ آرسنال توسط تیم چلسی این تیم توسط رامیرز سانترر زمینی صورت داد که توسط سانگ توپ به کرنر می رود . در ادامه نیز کرنر ارسالی توسط آرسنال برگشت داده می شود و روی یک رفت و برگشت در نهایت توپ به اوت می رود .

دقیقه 76 : دومین تعویض آرسنال نیز صورت گرفت . رابین ون پرسی پر تلاش که تاثیر زیادی در بازی داشت باید جای خود را به مروان شاماک بدهد.

تا دقیقه 80 : آرسنال بیش از پیش سعی در کنترل بازی دارد و در این کار به مراتب موفق تر از قبل عمل می کند و با وجود اندک حرکات تیم چلسی آرسنال مجموعا صاحب موقعیت های بهتری شده است .

دقیقه 81 : روی یک حرکت دیدنی دیگر توسط بازیکنان آرسنال و دریبل ریز زیبای دیابی این بازیکن در مصاف تقریبا تک به تک قرار گرفت که ضربه وی به مدافعین برخورد می کند و دور می شود تا این موقعیت عالی نیز تبدیل به گل نشود .

دقیقه 82 : روی حرکت تند و سریع رامیرز روی برگشت همین توپ پلسی می توانست صاحب موقعیت شود که شوت رامیرز با اختلاف به بالای دروازه می رود .

دقیقه 83 : روی یک برخورد در میانه زمین بین رامیرز و فابرگاس فابرگاس از ناحیه قوزک پا برخوردی پیدا کرد که برای بررسی وضعیت وی این بازیکن محوری به بیرون از زمین برده می شود .

دقیقه 84 : دروگبا روی خطای حاصله پشت محوطه جریمه آرسنال صاحب یک موقعیت شوت زنی شد که شوت نسبتا خوب این بازیکن ساحل عاجی از بالای درواه با فاصله نسبتا کم به بیرون رفت .

دقیقه 87 : سومین تعویض آرسنال نیز برای آرسنال شکل گرفت : سس فابرگاس بزننده دومین گل این دیدار باید جای خود را به توماس روسیچکی بدهد .

دقیقه 90 : چلسی روی یک سانتر روی خطای حاصله صاحب موقعیت های خطرناکی شد که در نهایت توپ های بازیکنان روی یک صحنه راهی دروازه شد اما این صحنه آفساید اعلام شد .

دقیقه 92 : آرسنال در این دقایق در زمین چلسی است و اگر با توان و تمرکز بیشتری کار می کرد روی حرکاتش می توانست موقعیت های بهتری نیز خلق کند و البته از موقعیت های حاصله استفاده می کرد .

دقیقه 94 : روی یک ضد حمله خطرناک توپ توسط سانیا به روسیچکی رسید و شوت وی به تیرک دروازه برخورد کرد و با این حال داور آفساید اعلام کرد .

در این لحظه سوت پایان بازی نیز به ثمر رسید و آرسنال بعد از مدت ها در یک بازی درخشان و دیدنی توانست چلسی را در هم بکوبد و به رده دوم جدول صعود کند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۲,۹۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰