loading
در حال بررسی درخواست شما
دیگر نمی ترسیم...
دیگر نمی ترسیم...

دیگر نمی ترسیم...

 

 

در مورد اتماد به نفسی که تیم از این برد بدست آورد...

 

این برد اثری دو جانبه داشت. از لحاظ منطقی و ریاضی ، ما را در کورس با تیم های بالای جدول نگه داشت و از لحاظ روحی روانی ،که این بسیار مهم است! ما را در مورد توانایی مان برای پیروزی در بازی های زیر سوال می رفتیم. من از گرسنگی و میل به بردنی که در تم وجود دارد خوشحالم.نظم خوبی را در طول 90 دقیقه در بازی حفظ کردیم و یک عملکرد تیمی واقعی ارائه دادیم.این می تواند یک عامل بسیار موثر باشد اما ما باید چهارشنبه شب در بازی با ویگان واکنش نشان دهیم جایی که می خواهیم برویم و امتیازات را بگیریم. می دانیم که بردن تیم های بزرگ در خانه تاثیر مهمی در (قهرمانی) این لیگ دارد.

 

در مورد اینکه تیمش نسبت به گذشته چه کار متفاوتی انجام داد....

 

برای مثال ، دو سال پیش با همین بازیکنان شاید عملکرد بهتری در مقابل چلسی داشتیم. سال گذشته احساس کردیم که در حال نزدیک تر شدن هستیم.  امسال در ورزشگاه یونایتد و چلسی ما بیشتر نا امید شدیم چرا که بیشتر در بازی بودیم و واقعا اختلافی( بین تیم ها ) وجود نداشت.شاید کمی (در آن بازی ها) با دست پاچگی بازی کردیم. این یک پروسه یادگیری بسیار آرام بود که چطور آن را(ترس) از سیستم خود خارج کنیم و امشب به پایان رسید. در کل برخی بازیکنان کمی استرس داشتند. فابرگاس گفت که ما بخاطر (اهمیت) بردن آن بازی ها ترسیده بودیم. این یک موضوع مهم بود و ما آن را امشب ندیدم. این بازی در ابتدا قفل شده بود اما گل اول یک امتاز بزرگ به ما بخشید.

 

در مورد تصمیمش در مورد پنجره نقل و انتقالات ژانویه....

 

اگر بخواهیم صادق باشیم بله شما همیشه باید نگاهی به بیرون(از تیم) داشته باشید. اما همه بازیکنان(مصدوم) در حال برگشتن هستند و من یک ترکیب بزرگ در اختیار دارم. ما ورمالن و گیبز را در راه برگشت داریم. پیدا کردن بازیکنانی بهتر از آنان در بازار ، مخصوصا در زمستان کار بسیار سختی خواهد بود.

 

در مورد آسیب پذیری چلسی....

 

این همیشه سخت است وقتی شما در یک بازی محکم فقط چند دقیقه به پایان نیمه اول گل دریافت می کنید ، مخصوصا در یک بازی بزرگ. سپس ما دو گل بزرگ زدیم. آنها تیمی هستند که اخیرا پیروز نشده اند و احساس  می شد که اعتماد به نفسشان سقوط کرده است. باید احساس کرده باشند تیمی دارند که با یک میل و تشنگی بزرگ  مواجه است. هیچ وقت آنها را نمی شناسید– آنها بازیکنان با تجربه زیادی دارند- بنابراین ما قبل از بازی انتظار هیچ گونه ضعفی از آنها نداشتیم. ما به خوبی از شانس هایمان استفاده کردیم و زمانی که بازی 1-0 بود ما این مزیت را داشتیم که آنها در اختیار خود بگیریم. وقتی بازی 3-0 است شما مجبورید غمار کند. من هنوز چلسی را یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی می دانم. بعد از شکست امشبشان به هیچ وجه  آنها را از این جمع خارج نمی دانم.

 

در مورد استحکام فیزیکی که تیمش از خود نشان داد...

 

ما امشب در درگیری ها خوب بودیم. در این مورد بهبود افته ایم. در همه جنگ های نفر به نفر در تیم اهمیت بیشتری قائلیم.

 

در مورد اینکه تیمش "بزرگ شده است" ....

 

دیگر نمی ترسیم. این برای اعتماد است. همیشه سخت است که در این مورد صحبت کنیم چراکه هر بازی متفاوت است. اما فکر می کنم در طول دو سال گذشته رشد کرده و بالغ شده ایم. اما این لیگ برای پیشبینی کردن بسیار دشوار است. همه بازی ها برای همه تیم ها شخت است. باید نشان دهیم که ترس را از سیستم خود خارج کرده ایم و می توانیم پایدار و ثابت قدم باشیم.

 

در مورد کورس قهرمانی....

 

نه! فکر نمی کنم  خیلی دور باشیم.  الان در دسامبر هستیم و در نزدیکی منچستریونایتد. باید در بهترین فرم خود باشیم و به بهتر شدن ادامه دهیم. امیدوارم پیروزی امشب تیم را متقاعد کند که در مسیر درستی حرکت می کنیم و به بهتر شدن ادامه می دهیم.

 

در باره آینده کارلو آنچلوتی در چلسی.....

 

شخصا به آنچلوتی نمره بالایی می دهم و نمی توانم (اخراجش را) باور کنم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۷
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰