loading
در حال بررسی درخواست شما
لحظات سخت ادامه دارد
لحظات سخت ادامه دارد

لحظات سخت ادامه دارد



3گل در دوره ای 10 دقیقه ای از دربی قرمز و آبی های لندن در امارات همان چیزی بود که شیرهای لندن را در سکوت به خانه فرستاد و حتی گل دقیقه ی 57 برانیسلاو ایوانویچ نیز نتوانست این تیم را از کابوس شب اول هفته اش بیدار کند.
عملکردی که به عقیده ی مربی ایتالیایی این تیم، حاصل اعتماد به نفس پایین شاگردانش بوده و این نمایش ضعیف را به صحنه آورده است.

آنچلوتی پس از شکست دیشب در مصاحبه ی خود در توصیف بازی اینگونه آغاز کرد:«پاس های زیادی خراب کردیم و خیلی خوب بازی نکردیم. شروع بدی در نیمه ی دوم داشتیم و در 3دقیقه دو گل خوردیم و پس از آن بازگشت به بازی غیرممکن بود.
واکنش خوبی بعد از آن داشتیم ولی این کافی نبود. لحظات همین گونه سخت ادامه خواهند داشت ولی در عرض دو روز بازی خواهیم داشت و در بازی بعد می توانیم این را تغییر دهیم.»

«این باخت ما را از 10 نوامبر در لیگ بدون برد باقی می گذارد و با این شش بازی حالا ما از رقبای مان برای قهرمانی عقب افتاده ایم؛ و اکنون قولی که پس از رویارویی با تاتنهام در آن جا برای روزهای بهتر داده بودیم، فکری دور و دراز به نظر می رسد.
امیدوار بودم بهتر باشد. می دیدم که تیم در این دو هفته خوب کار می کند ولی این به تنهایی کافی نبود. در این بازی خیلی خوب بازی نکردیم و 100% متمرکز نبودیم. از نظر دفاعی در نیمه ی اول خوب بودیم ولی در انتقال از عقب جالب کار نکردیم.»

«از عملکردمان شگفت زده شدم چون تمرینات بسیار خوبی در این هفته از تیم دیده بودم و حالا به طور آشکار نگران هستم چون 6 یا 7 بازی است که از کسب پیروزی ناتوانیم. ندیدم تیم آن گونه که می خواهیم بازی کند و برای ارائه ی فوتبال مان دچار مشکل بودیم. این نگرانی من است و (این نگرانی) طبیعی است.»

«درمورد اعتماد به نفسمان اگر بازی را دیده باشید بدیهی است که در این زمان اعتماد به نفسی در خود نداشتیم؛ ما خوابیم و این حقیقت این تیم است. بنابراین وقتی در برابر تیم خوبی مثل آرسنال بازی می کنید اگر بیدار نشوید، می توانید ببازید.»

آخرین دیدار چلسی در سال 2010، فردا شب در استمفوردبریج و برابر بولتون انجام خواهد گرفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : chelseafc.com
بازدید: ۸۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰