loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه علاقه آرسنال به مرتساکر
ادامه علاقه آرسنال به مرتساکر

ادامه علاقه آرسنال به مرتساکر



پر مرتساکر مدافع سطح بالای آلمانی تیم وردربرمن تابستان بسیار به آرسنال نزدیک بود و تیم لندنی به شدت برای امضای قرارداد با وی تلاش کرد . امری که با مخالفت باشگاه آلمانی و البته ظاهرا پایین بودن مبلغ پیشنهادی عملی نشد و در نهایت آرسنال به دنبال دیگر گزینه هایش رفت .
در حالی که آرسنال در حال حاضر سه مدافع مرکزی اماده دارد اما اشتباهات دفاعی تیم آرسنال و نبود یک لیدر و رهبر در خط دفاعی و همینطور مصدومیت شنگین ورمائلن که از ناحیه آشیل پا صدمه دیده باعث شده تا شایعات همپنان پیرامون نقل و انتقالات آرسنال شنیده شود .
مصدومیت ورمائلن نیز به گونه ای است که آرسن ونگر بعید است پس از بازگشت وی به میادین سریعا وی را در شرایط مسابقه قرار دهد و به نظر می رسد زمان ریکاوری زیادی صرف بازگشت کامل ورمائلن شود .
در سوی مقابل نیز حضور سه مدافع مرکزی که دو گزینه از ان ها تابستان امسال خریداری شده اند بحث خرید مدافع مرکزی را به شدت کاهش می دهد اما ونگر نیز در مصاحبه هایش هماوزه ذکر کرده باید همیشه برای نقل و انتقالات به بیرون از خود نگاهی انداخت .
به هر ترتیب رسانه های آلمانی گزارش داده اند تیم فوتبال آرسنال بار دیگر برای جذب مرتساکر وارد کار شده و قصد ارائه دوباره پیشنهاد ده میلیون پوندی به این تیم را دارد .
گفته می شود باشگاه وردربرمن در صورت توافق با باشگاه خریدار و همینطور در پی پیدا کردن جانشین برای مرتساکر حاضر به فروش وی هستند هر چند همچنان این انتقال دور از ذهن به نظر می رسد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : imscouting.com
بازدید: ۸۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰