loading
در حال بررسی درخواست شما
تهدید شدید منسیتی در صورت خرید
تهدید شدید منسیتی در صورت خرید

تهدید شدید منسیتی در صورت خرید



خرید های نجومی و سرمایه فراوان فرد عرب باعث شده تا منچستر سیتی بعد از چند سال خرج کردن امسال با روبرتو مانچینی تا به این جای فصل در وضعیت خوبی قرار بگیرند و فعلا با تعداد بازی بیشتر نسبت به دیگر رقبا در رده دوم قرار بگیرد .
حضور بازیکنان سر شناس پر تعداد که باعث ایجاد نیمکت قدرتمند نیز شده است من سیتی را به یکی از مدعیان این فصل تبدیل کرده و آرسن ونگر عقیده دارد این تیم در صورت خرید بازیکنانی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به رقیبی تهدید کننده تر تبدیل خواهند شد .
صحبت های ونگر در حالی انجام می شود که وی همواره اعلام کرده خرید تنها راه موفقیت نیست و در سوی دیگر اخبار زیادی مبنی بر تلاش منسیتی بر اضافه کردن ادین ژکو به نوک پیکان این تیم شنیده می شود .

" آیا آن ها می توانند کیفیت بیشتری اضافه کنند ؟ قطعا . چرا که آن ها سرمایه این کار را دارند .
آیا این باعث خطرناک تر شدن آن ها می شود ؟ قطعا اینگونه است اما آن ها به عنوان رقیب بالای جدول تهدید کننده هستند .
خرید کردن همیشه ریسک دارد اما اگر ان ها بازیکنانی نظیر ژکو را به خدمت بگیرند این ریسک اینگونه است که آن ها در تهاجم خود قدرتمند تر هستند جرا که ژکو مردی است که می تواند گلزنی کند . فکر نمی کنم آن ها در صورت خرید کردن ضعیف تر شوند و قدرتمند تر می شوند .
با حضور منچستر سیتی نکته خوب این است که اگر ان ها کسی را بخرند که باعث شود یکی دیگر از بازیکنان از تیم کنار رود آن بازیکن کنار رفته قطعا از بازیکنان سطح بالا خواهد بود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰