loading
در حال بررسی درخواست شما
ژکو برای منچستر ریسک نیست
ژکو برای منچستر ریسک نیست

ژکو برای منچستر ریسک نیست



منچستر سیتی این روز ها سخت به دنبال خریدن مهاجم تراز اول اروپا , ادین ژکو است و در آخرین فعالیت خود پیشنهاد اقوا کننده 27 میلیون پوندی را به این باشگاه آلمانی ارائه کرده است .
آرسن ونگر که یکی از علاقه مندان بازی زکو است اعلام کرد خرید این بازیکن توسط منچستر سیتی ریسک محسوب نمی شود چرا که این ریسک باید با توجه به بودجه سنجیده شود .

" شما به تعداد بازیکنانی که روی نیمکت منچستر قرار دارند و قیمت های 20 میلیونی دارند نگاه می کنید . پس خرید 27 میلیونی برای ان ها ریسک نیست .
این برای من ریسک است نه برای آن ها . ریسک به این مربوط مب شود که اگر شما 100 میلیون پوند در پاکت دارید و اگر 90 میلیون آن را روی میز بگذارید این ریسک است . اگر 5 میلیون پوند داشته باشید و بخواهید 90 پوند روی میز بگذارید این ریسک نیست .
ریسک به این بستگی دارد که شما چه مقدار پول در پاکت دارید پس 27 میلیون پوند برای منچستر سیتی ریسک محسوب نمی شود . "

ونگر درباره ژکو نگرانی ندارد چرا که وی برای بازی با آرسنال خریداری نخواهد شد و این فصل در لیگ برتر برابر آرسنال بازی نخواهد کرد اما مرد فرانسوی می گوید :

" من زکو را کمی در سبک دیمیتار برباتوف میبینم . مردی که تکنیک دارد و دارای قدرت بدنی خوبی است .
در حال حاضر او قاطع به نظر می رسد . او در لحظه ها تصمیم گیری می کند . در هوا بسیار قدرتمند است و این یکی از بهترین کیفیت هاست . او همینطور از نظر روان بازی کردن شبیه برباتوف است . از اولین فصل حضورش در ولفسبورگ از وی آگاه بودم و قبل از آن وی را نمیشناختم . این نشان دهنده این است که برخی پیشرفت ها در استعداد یاب های خود داشتیم .
اما او بازیکن ویژه ای است . وقتی او در حال بازی است او بسیار سطح بالا است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰