loading
در حال بررسی درخواست شما
کیفیت بدون کسب نتیجه
کیفیت بدون کسب نتیجه

کیفیت بدون کسب نتیجه




درباره عملکرد تیم برابر منچستر...
احساس می کنمم ما کیفیت را داشتیم اما نتیجه را کسب نکردیم . اما از بازی امشب تیم دلگرم شدم حتی اگر روی آمار نتوانتسمی پیروز شویم و بازیکنان از این بابت بسیار نا امید هستند .
اما هیچ راهی وجود ندارد که بخواهیم باور و ایمان خود را از تیم بر داریم . مخالف این است باید حتی باور خود را روی این کیفیت بالا ببریم و در بازی های پیش رو بیشتر ثابت قدم باشیم و بتوانیم مصمم تر کار کنیم چرا که نشان دادیم لازمه های حضور برای یک حریف مهم بودن در این لیگ را داریم .


درباره افسوس وی از این بازی...
پشیمانی و افسوسی که من داریم این است که نتوانستیم از موقعیت های ابتدایی خود استفاده کنیم که این ها می توانست بازی را تغییر دهد . آن ها به اینجا آمده بودند تا صفر صفر مساوی کنند و توانستند به آن برسند . من باور داشتم اگر می توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم روند بازی تغییر می کرد . ما بیشتر بازی با ده نفر از تیم آن ها در زمین خود بازی کردیم و حتی توز را من زیادی در عمق ندیدم . وقتی کمی ان شادابی و وضعیت خود را از دست دادیم و روی حرکت ها کند شدیم از خطرناک بودنمان کاسته شد چرا که نیاز دارید مقابل ده بازیکن که در یک سوم زمین خودی قرار دارند بازی کند . کیفیت پاس کاری و هوشیاری و تیز بودن در جا به جایی ها . این بسیار سخت است وقتی بازی گره می خورد .


درباره رویکرد منچستر...
از این بابت متعجب نشدم . آن ها سال قبل نیز این جا آمدند و بازی بدون گل مساوی شد . من زیادی متعجب نشدم اما امیدوار بودم یکی از موقعیت های ابتدایی بازی توسط ما گل می شد . باید بگویم بد شانس نیز بودیم چرا که چند بار توپ را به تیرک زدیم و همینطور گلر ان ها نیز چند واکنش خوب داشت و مدافعان آن ها بسیار در عمق تیمشان بودند و بنابراین این دشوار بود.


درباره بازی وقت گیرانه حریف در پایان بازی...
این مسئله نا امید کننده امشب بود . بله . این نشان دهنده این بود که آن ها از نتیجه بدون گل خوشنود هستند . هرگز نیم توانم بفهمم چرا وقتی ضربه دروازه در سمت راست است دروازبان به سمت چپ می رود . این همیشه نشانه ای است که آن ها خوشحالند که می توانند چندین ثانیه تلف کنند و وقتی به زمین افتادند بدون عجله به کارشان ادامه دهند و بلند شوند . ما امروز با آن روبروی بودیم و من می خواهم روی مسائل مثبت تمرکز کنم . راه درازی برای پیمودن وجود دارد و من باور دارم که تیمم می تواند قوی و قوی تر شود و باید تمرکز خود را برای انجام دادن آن حفظ کنیم .

ما همیشه سعی می کنیم بازی های خود را پیروز شویم اما شاید شاید این راه آن ها برای بردن است . دفاع عمقی کردن و گرفتن ما در ضد حملات و ایجاد برخی موقعیت های خاص  . این راهی بود که آن ها امشب برای آن برنامه ریزی کرده بودند . ما به آن احترام می گذاریم و این مشکلاتی است که ما با آن روبروییم . حتی اگر تیم عمقی دفاع کند باید راهی برای گلزنی پیدا کنیم و نمی تواند از رویکرد منچستر ایراد بگیرید . شاید این بهترین راه نباشد اما این راهی تاثیر گذار بود که آن ها می خواستند و به آن رسیدند .


درباره اخراج بازیکنان...
این بسیار سخت گیرانه بود . من امیدوار بودم برای هر دوی آن ها کارت زرد در نظر گرفته شود چرا که بازی جوانمردانه ای بود . این درگیری فیزیکی خاصی نبود و یا بازی نبود که در آن سراسر نفرت وجود داشته باشد . این بازی محتمرانه ای بود . هر دو تیم متعهد بودند اما امیدوارم بودم به جای کارت قرمز کارت زرد ببینم . او فقط می توانست کارت زرد و یا قرمز نشان دهد و تصمیم وی قرمز بود . از دید من این خارج از قواره بازی بود اما باید آن را دوباره بررسی کنم .


آیا درخواست تجدید نظر به این رای خواهید داد...
نمی دانم . اول باید قبل از تصمیم گیری بررسی کنیم . این باعث سه بازی محرومیت می شود اما این برای ما خوب است چرا که سه بازی برای ما به منزله یک هفته است .


درباره گفته مانچینی مبنی بر اینکه عملکرد وی به دلیل از دست دادن بازیکنانش بوده است...
آن ها با بری و دی یانگ و یایا توره در میانه زمین بازی کردند . توز نیز در جلو قرار داشت . در عقب زمین نیز آن ها بسیار مدافعین قدرتمندی بودند . آن ها شاید یک یا دو بازیکن را از دست دادند . شاید آن ها سیلوا را نداشتند و من نمی توانم این رویکرد را آن گونه که وی توجیه کرد توجیه کنم .


درباره نا امید بودن فابرگاس...
البته فابرگاس ناراحت است چرا که او می خواهد بازی ها را برنده باشد . او برای مساوی بازی نمی کند و برای بردن در هر بازی به میدان می رود و می توانم به شما بگویم او بسیار نا امید است . اما ما همگی امشب ناراحت هستیم  . من تیمم را تنبیه نمی کنم . فکر می کنم باید بیشتر آن ها را دلگرمی بدهم برای ادامه بازی هایی مانند این و پیروزی بازی های بیشتر تا تساوی آن .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰