loading
در حال بررسی درخواست شما
اگر نمی برید، مطمئن شوید نخواهید باخت
اگر نمی برید، مطمئن شوید نخواهید باخت

اگر نمی برید، مطمئن شوید نخواهید باخت



یک بازی ترسناک در نیمه ی خودی زمین و دفاعی با یک امتیاز حیاتی؛ سیتی دبل نشد.
روبرتو مانسینی سرمربی منچستر سیتی پس از دیدار دیشب با ستایش از تیمش کوشش آن ها برای نباختن در این محک سخت را ستود و به نباختن تیمش در برابر بازی عالی آرسنال افتخار کرد. «آرسنال بسیار خوب بازی کرد، به خصوص در نیمه ی اول که ما تحت فشار قرار داشتیم اما در نیمه ی دوم بهتر بودیم. این چهارمین بازی ما در 10 روز بود و خیلی مشکل است بازی های زیادی را با فواصل کم انجام دهید؛ بنابراین کسب ده امتیاز از دوازده تا ی ممکن بسیار خوب است.»

در حالی که شاگردان مانسینی به سختی در طول 90 دقیقه به تعداد انگشتان یک دست قادر به ایجاد موقعیت شدند، مرد ایتالیایی نیمکت آبی ها این تقلا را حاصل ترکیب کوچک تیمش و مصدومان کلیدی این تیم می داند:«ما سه بازیکن خیلی مهم را برای این دیدار نداشتیم و آن ها نتوانستند به ما کمک کنند. داوید سیلوا، ماریو بالوتلی و الکساندر کولاروف همگی بازیکنانی مهم در ترکیب این تیم اند و این چیزی بود که وظیفه ی ما را سخت تر می کرد.
ما می خواستیم فوتبال بهتری بازی کنیم ولی آرسنال آن را برای ما سخت کرد و شاید تیم برتر یک ساعت اول بازی بود. ما هم واقعا" صحیح دفاع کردیم و بازی ای بود که مهم بود نبازیم.»

«اگر بازی را نمی برید باید مطمئن شوید که نخواهید باخت؛ فکر می کنم اگر با ترکیب کامل به اینجا آمده بودیم بازی متفاوتی بود ولی از یک امتیاز خود بسیار خوشحالیم.»

و دقیقه ی آخر مصاحبه، دقیقه ی آخر بازی:«فکر می کنم دو کارت زرد بهتر بود.»


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mcfc.co.uk
بازدید: ۶۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰