loading
در حال بررسی درخواست شما
از پیشرفتم متعجبم!
از پیشرفتم متعجبم!

از پیشرفتم متعجبم!


ویلشر که در روز سال نو ، 19 ساله شد ، فصل گذشته را در بولتون سپری کرد و در تابستان نیز صحبت هایی مبنی بر انتقال قرضی دیگری به گوش می رسید ولی عملکرد خوب او در بازی های پیش فصل ، ونگر را مجاب کرد تا او را در تیم نگه دارد.

درست 18 ماه پیش بود که جک در ترکیب جوانان آرسنال ،توانست قهرمان جام حذفی جوانان شود ولی پس از گذشت 18 ماه ، در حالی که در این فصل 23 بازی از ابتدا در ترکیب بوده ، ممکن است برای بازی فردا در جام حذفی ، استراحت کند.


پیشرفت جک از زمانی شروع شد که به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ آرسنال در لیگ برتر ، با 16 سال و 256 روز ، در سال 2008 مقابل بلکبرن به میدان آمد.


"همیشه باور داشتم که می توانم یکی از اعضای ثابت تیم شوم ولی شاید فکر نمی کردم به این زودی این اتفاق بی افتد. تنها می توانم از رئیس تشکر کنم که به من ایمان داشت و من را در ترکیب حفظ کرد.


چیزهای بیشتری از من خواهید دید، مخصوصا در این سن. اطراف من بازیکنانی هستند که می توانم هر روز از آنها چیزهای جدید یاد بگیرم.


من دوست دارم که بیشتر حمله کنم ولی اگر ماندن من در عقب ، به تیم کمک می کند ، پس اینکار برایمان خوب است. من و الکس به خوبی با هم کار می کنیم. برای من خیلی خوب است که یاد بگیرم و با سسک بازی کنم و حمله کردن او را ببینم. "


با توجه به دو بازی آینده ی آرسنال در جام حذفی و کارلینگ کاپ ، جک بی صبرانه تشنه ی قهرمانی است.


"می دانیم که لیدز باشگاه بزرگی است. آنها هوادران زیادی با خودشان خواهند آورد و برای پیروزی می آیند. بنابراین ما هم باید نشان دهیم که آماده ی پیروزی هستیم . نباید هیچکار اشتباهی بکنیم تا به دور بعد صعود کنیم.


فکر می کنم کارلینگ کاپ خیلی بازی حساسی است. زیرا ما می خواهیم جام ببریم و اگر بتوانیم اینکار را فوریه انجام دهیم ، برای ادامه ی فصل اعتماد به نفس زیادی پیدا می کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰