loading
در حال بررسی درخواست شما
دست کم هنوز در جام هستیم
دست کم هنوز در جام هستیم

دست کم هنوز در جام هستیم




در مورد یک دیدار سخت در جام حذفی


اول از هر چیز باید بگویم که بازی بسیار سختی بود زیرا یک بازی حذفی واقعی بود و لیدز برای پیروزی آمده بود. آنها بسیار خوب بازی کردند. از آن دست بازی هایی بود که احساس می کردید بسیار مهم است که 0-1 عقب نیافتید. زمانی که 0-1 عقب افتادیم ، احساس می کنم که ووچیچ با یک واکنش خوب روی ضربه سر بکیو ،ما را در بازی نگه داشت. به نظر می رسید که به بازی بر می گردیم ولی زمان کم بود. بسیار مهم بود که ریتم خود را حفظ کنیم و امروز از جام حذف نشویم زیرا این اتفاق بسیار عجیب می بود.


در مورد نزدیک بودن به زدن گل برتری


زمانی که بازی را به تساوی کشاندیم ، پس از آن سه موقعیت گل داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. دست کم هنوز در جام هستیم و امیدوارم که بتوانیم کار را در خانه ی لیدز تمام کنیم.


در مورد مشکلات دیدار تکراری


این دقیقا آروزیی نبود که قبل از بازی داشتم. ولی دومین خواسته ی بد من بود. بدترین اتفاق این بود که حذف شویم. چهارشنبه به دیدار ایپسویچ می رویم ، شنبه با وستهم بازی می کنیم و پس از آن تکرار بازی جام حذفی.


در مورد روبرو شدن با اشمایکل و بروس


از لحاظ تشابه اسمی ، بله ، یادآور خاطرات گذشته بود. امروز اشمایکل و بروس فوق العاده بودند. هر دو دفاع میانی لیدز عالی بودند. شاید این دو اسم می خواهند برای همیشه زندگی من را دشوار کنند.


در مورد اینکه چگونه این تساوی می تواند آماده سازی تیم را تحت تاثیر قرار دهد


امروز هشدار خوبی به ما داده شد. ولی ما قبل از بازی می دانستیم که لیدز به اولدترافورد رفته و پیروز شده و در مقابل تاتنهام هم مساوی گرفته است. در مجموع این تیم به این جام اعتقاد دارد ، مسلما از سال پیش. آنها بسیار خوب کار کردند ، بسیار جنگنده بودند. البته جنگندگی درست ، نه مدل منفی و نادرست. آنها در همه جای زمین ما را تحت فشار گذاشتند و ما برای رد کردن توپ از خطوط آنها مشکل داشتیم. آنها همچنین خطرناک هم بودند و بسیار مهم بود که گلی دریافت نکنیم که کردیم.


در مورد اینکه آیا لیدز مثبت تر از من سیتی بود


نمی دانم که چه جوابی می خواهم بدهم. آنها مثبت بودند . توپ های هوایی بیشتری ارسال کردند ولی روی توپ های دوم ، بسیار منظم بودند. آنها به سرعت بر روی ما دفاع می کردند و شاید بازی ما آنقدر سریع نبود که بتوانیم از فشار آنها فرار کنیم.


در مورد ناامیدی او از پنالتی داده شد


بله. نا امید بودم. او بازیکن راست پا و بسیار فرزی است و ما این را می دانستیم. نباید برای زدن توپ می رفتیم . می دانستیم که یک گل عقب افتادن ، بسیار دشوار خواهد بود.


در مورد تاثیر سسک فابرگاس


به محض ورودش ، در سرعت پاسکاری ، به ما چیزی می دهد که بازی ما را بسیار سریع تر و خطرناک تر می کند. این به شما نشان می دهد که چقدر مهم است که سریع پاس دهید و دید خوبی داشته باشید.


در مورد شایعات پیرامون آینده ی سسک


من آدم شوخ طبعی هستم ولی این مورد را متوجه نمی شوم. نمی توانم بفهمم مردم چگونه چنین حرف هایی می زنند بدون اینکه ما از آنها خبر داشته باشیم. ما با بازیکن قرارداد داریم و اگر خواستیم بازیکن را بفروشیم ، شما را هم در جریان می گذاریم. ما هیچکس را نخواهیم فروخت.


در مورد رهبری


فابرگاس اینکار را می کند. احساس کردم امروز بازی ما کمی در پاسکاری کند بود . در تصمیم گیری هایمان سریع نبودیم. و بقیه ی ماجرا نیز به خاطر بازی خوب لیدز بود. آنها ما را متوقف کردند. کمبودی در رهبری تیم نبود.زمانی که سسک به بازی می آید ، چنان دیدی دارد که حتی اگر به سختی تحت دفاع باشد ، مجبور نیست بیش از حد بدود تا بازی ما را سریع تر کند.


در مورد پنالتی ای که برای آرسنال گرفته نشد


مثل همیشه می گویم که صحنه ی پنالتی اول را ندیدم! پنالتی دوم به نظر می رسید که خطا باشد زیرا او تئو را به عقب کشید. دیدن صحنه ی اول از روی نیمکت غیر ممکن بود.


در مورد جدا شدن روی هاجسون از لیورپول


تعجب کردم زیرا من هاجسون را مربی فوق العاده می دانم. این مشکلات کار ما را نشان می دهد. او در ماه جولای برترین مربی سال انتخاب شده بود. این نشان می دهد که ما چقدر سریع کیفیتمان را از دست می دهیم زیرا او 6 ماه پس از آن ، مجبور به ترک لیورپول شد. مسلما تعجب آور است و من احساس می کنم که امروزه شغل ما بسیار متضرر می شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰