loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکن حرفه ای اینگونه پنالتی نمی دهد
بازیکن حرفه ای اینگونه پنالتی نمی دهد

بازیکن حرفه ای اینگونه پنالتی نمی دهد



آرسنال در حالی امروز برابر لیدز یونایتد به تساوی یک بر یک رسید که نوس دنیلسون همچنان مورد انتقادات مختلف قرار دارد . این بازیکن امروز در یک صحنه مبتدیانه پنالتی را تقدیم حریف کرد و این در حالی است که این موارد برای اولین بار نیست که برای دنیلسون رخ می دهد .
کاپیتان آرسنال اعلام کرد اگر شما یک بازیکن حرفه ای هستید نباید اینگونه پنالتی بدهید و صحبت هایش را به سمت دنیلسون مطرح کرد .

" بازی بسیار دشواری بود . ما بسیار خواب آلوده و کم سرعت آغاز کردیم . ما با سرعت توپ را بین خودمان پاس نمی دادیم و آن ها از این بابت اعتماد به نفس پیدا کردند . آن ها از روی یک ضربه پنالتی به گل رسیدند که در این مرحله از فوتبال اگر شما بازیکن حرفه ای هستید نباید از این قبیل پنالتی ها به این سادگی به حریف بدهید .
اما ما در 30 دقیقه انتهایی بازی مدیریت کردیم و کیفیت خیلی خوبی ارائه دادیم و آن ها را زیر فشار زیادی قرار دادیم . دروازبان آن ها نیز عالی بود اما حالا باید به لیدز برویم و آن حا بازی کنیم .
ما می خواهیم در تمام رقابت ها باشیم و می دانیم که باید بعد از بازی وستهم برای ان دیدار آماده شویم اما حالا فوتبالی بازی می کنیم که دوستش داریم . این رقابت زیبایی است که برابر تیم های خوب قرار داری اما این بسیار جایگاه سختی است و نیاز دارد تا در بهترین شرایطمان باشیم تا دیگر تیم ها را شکست دهیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : gunninghawk
بازدید: ۱,۰۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰