loading
در حال بررسی درخواست شما
به آرسنال متعهدم
به آرسنال متعهدم

به آرسنال متعهدم



بهتر است به انواع مختلف شایعاتی که از سوی رسانه ها و به خصوص روزنامه های کاتلانی منتشر می شودعادت کرد .
در اخرین خبر منتشر شده در روزنامه ال موندو دپورتیوو اعلام شده بود سس فابرگاس با بارسلونا توافق کرده و قرار داد آن ها در صندوقچه ای در سوئیس نگهداری شده تا سس تابستان به بارسا بپیوندد .
این اخبار جالب و سوال برانگیز در حالی مطرح می شود که فابرگاس در فشار مسابقات در انگلیس قرار دارد و همینطور آرسن ونگر پیش از این اعلام کرده بود وی قصد فروش فابرگاس را به تیمی ندارد  . فابرگاسی که همچنان مدت ها از قرار دادش با توپچی ها باقی مانده است .
کاپیتان آرسنال تاکید کرد در هیچ فکری مبنی بر ترک ارسنال نیست و این اتفاق بدون شک تا زمانی که آرسنال به عنوانی درخورد دست نیابد نخواهد افتاد .
این صحبت های ارسنال نشان از این دارد که وی بر خلاف بازیکنانی مانند هلب و فلامینی می خواهد تا رسیدن باشگاه ارسنال به عناوین مختلف و موفقیت در کنار توپچی ها باقی بماند .

" چرا باید بخواهم بروم ؟ اینجا فوق العاده است .
این یک رویا است که بتوانیم عناوین را درو کنیم . این همیشه آرزوی من بوده است .
پس از ان همیشه می توانید به یک چیز دیگر جذب شوید مانند یک موضوع جدید و یا رقابت جدید چرا که برای من زندگی تماما رقابت است .
اما رقابت واقعی من به عنوان کاپیتان آرسنال این است که این باشگاه به موفقیت برسد .
این بزرگترین رویای من است که می توانم داشته باشم . می خواهم به این پنج سال بی جامی پایان دهم و امیدوارم بتوانیم این کار را این فصل انجام دهیم . "

فابرگاس در ادامه  گفت :

" این به من صدمه زیادی زد که مدت زیادی مصدوم بودم و بعد از ان مساولی شنیدم که ذهن من اینجا نیست و با قلبم بازی نمی کنم .
من اغلب وقتی صد درصد آماده نبودم بازی کردم و این دردناک است که از این قبیل جملات بشنوم وقتی شما به این سختی مشغول کار هستید و برای باشگاه همه چیز می خواهید بدهید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۹۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰