loading
در حال بررسی درخواست شما
از اتحادیه به بزرگترین ها
از اتحادیه به بزرگترین ها

از اتحادیه به بزرگترین ها



آرسنال فردا شب در دیداری حساس باید در نیمه نهایی کارلینگ کاپ در حالی به مصاف ایپسویچ تاون برود که  این تیم هفته گذشته با برکناری روی کین مربی خود وضعیت خودشان را بهرنج کردند .
نیکلاس بندتنر خواهان موفقیت در این جام است و مانند بسیار دیگری از بازیکنان باور دارد کسب این موفقیت می تواند شروعی بر موفقیت های دیگر و بزرگتر تیم باشد .

" باید مطمئن باشیم این جا می رویم و راهمان را ادامه می دهیم . برای من می خواهم شخصا به فینال برسم .
این فوق العاده است که بتوانیم زود عنوانی کسب کنیم در کارمان نشان دهیم که آماده ایم .
فصل گذشته تیم منچستر یونایتد توانست این جام را برنده شود و باعث شد تا در لیک نیز موفق باشند . بگذارید امیدوار باشیم می توانیم همین روند را طی کنیم . "

همچنین نیکلاس درباره صحبت هایی که اخیرا درباره وی مطرح می شد گفت :

" برخی مسائل آنگونه که من منظورم بود گفته و تفسیر نمی شد اما این درست است که نا امید شده بودم چرا که هر کسی که در تیم نیست می خواهد بازی کند و من نیز مستثنی نیستم .
اما فکر می کنم شاید کمی صحبت ها افزوده شد  چرا که من همیشه گفته ام آرسنال باشگاهی است که برای مدت طولانی در ان بودم و می خواهم در آن باقی بمانم و می خواهم در آن بازی کنم .
من باور دارم به اندازه ای که بخواهم بازی کنم خوب هستم و نمی خواهم صحبتی درباره ترک اینجا و یا از این قبیل صحبت ها بشود . این فقط یک نا امیدی طبیعی بود که برای هر بازیکنی پیش می اید .
هر آنچه به عنوان یک بازیکن می توانید انجام دهید صبر است و اینکه خودتان را در ذهن مربی نگه دارید و امیدوار باشید که او شما را برگزیند . بعد از ان این به شما بستگی دارد که از شانستان استفاده کنید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۶۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰