loading
در حال بررسی درخواست شما
یونایتد بداند به دنبالشان هستیم
یونایتد بداند به دنبالشان هستیم

یونایتد بداند به دنبالشان هستیم



با وجود افت آرسنال پس از دو دیدار ابتدایی سال جدید میلادی و شکست 3 بر 1 چلسی این تیم مصمم است تا بار دیگر بتواند به میادین بازگردد و با ارائه بازی های خوب خودش به رقابت ها بازگردد .
این تیم که هم اکنون با یک بازی کم تر نسبت به تیم دوم منسچتر یعنی منچستر سیتی در رده سوم قرار دارد امیدوار است تا بتواند با پیروزی برابر وستهم بار دیگر به رقابت ها بازگردد .
با این حال با توجه به شکست اخیر آرسنال برابر ایپسویچ در کارلینگ کاپ و همینطور تساوی برابر لیدز یونایتد در جام حذفی ارسنال باید بازی های فشرده ای در بازه زمانی دو هفته اخیر انجام دهد .
جک ویلشر به یونایتدی ها اعلام کرد آرسنال به دنبال این تیم است و ان ها باید این مسئله را بدانند :

" اهمیتی ندارد شما چه می گویید . اگر ما قبل از آن ها بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم آن ها همیشه به این فکر می روند که ان ها به دنبال ما هستند .
ما در لیگ برتر و در بازی های اخیر قدرتمند بوده ایم . ما نیاز داریم این روند را ادامه دهیم و سه امتیاز را برابر وستهم بگیریم و فشار خود را به یونایتد حفظ کنیم و سعی کنیم ان ها را بگیریم .
نیاز داریم ان ها را بگیریم . اگر برابر وستهم به خوبی بازی کنیم و بتوانیم ببریم .
ما دانیم هر کسی می تواند امتیاز از دست بدهد . این برای ما سخت است که برای بازی با تیم های پایینی بازی کنیم . وستهم از تیم های قعر نشین است اما آن ها بازیکنانی مانند اسکات پارکر دارند که برای گرفتن توپ بهخ خوبی کار می کند . بازیکنی که برای تیم ملی نیز بازی می کند . این نشان از قدرت لیگ برتر انگلیس در سال جاری است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰