loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکنان وفادار موفق ترند
بازیکنان وفادار موفق ترند

بازیکنان وفادار موفق ترند



این باور آرسن ونگری است که در حین ساختن تیمی جدید در شرایط جدید باشگاه با بازیکنان زیادی روبرو شد که پس از ناکامی یک فصل در کسب موفقیت و درو کردن عناوین با بی مهری تمام باشگاه را ترک کردند و در باشگاه جدید خود به بدترین درجات فوتبال نائل شدند .
آرسن ونگر باور دارد بازیکنانی که دارای وفاداری هستند در فوتبال موفق تر خواهند شد .
آرسن ونگر به همراه باشگاه فوتبال آرسنال در یک برنامه بلند مدت سعی کردند تا تیمی جدید متشکل از بازیکنان جوان را ایجاد کنند تا ضمن صرفه جویی اقتصادی در سال های بعدی , بتوانند تیمی قدرتمند در سال های آتی داشته باشند .
به هر صورت هزینه پنج سال بی جامی نیز برای آرسنال نمی تواند هزینه اندکی باشد اما حضور در رده های بالای فوتبال اروپا به صورت متوالی هدفی بزرگ برای باشگاه در این سال ها بوده است .
به هر صورت در همین سال ها می توان نمونه های زیادی از بازیکنانی را دید که با بی مهری باشگاه را به سمت اهداف به ظاهر بزرگتر ترک کردند و پس از برهه ای کوتاه و پس از طرد شدن از ترکیب های تیم جدیدشان به اشتباه خود پی بردند . شاید الکساندر هلب و متیو فلامینی از بارز ترین نمونه هایی باشند که هر یک در آرسنال به ستاره ای تبدیل شده بودند و پس از جدایی از این تیم کم کم نام خود را به دست فراموشی سپردند .
این هفته می تواند نوید 600 بازی رایان گیگز بازیکن ا وفادار منچستر یونایتدی ها برای این تیم باشد . بازیکن 37 سالگی که با تعهدی مثال زدنی همیشه مورد حمایت آرسن ونگر قرار گرفته است .
آرسنال نیز همواره چهره هایی مانند گیگز در تیمش داشته . چهره هایی که شاید در دوران فوتبال می توان موفقیت های بیشتری برایشان دید . تونی آدامز مردی که به آقای آرسنال معروف است با 669 بازی برای این تیم توانسته یک کاپیتان افسانه ای برای آرسنال لقب بگیرد .
شاید چهره هایی مانند گیگز و ادامز در فوتبال جدید به ندرت دیده شود . بازیکنان کنونی که هر یک با مدیر برنامه های خود سعی در انتقال های جنجالی و پر سر و صدا داشته و بیش از پرداختن به پیشرفت فوتبالشان سعی در کسب نام و شهرت دارند .
آرسن ونگر درباره این تراژدی غم انگیز فوتبال نوین گفتگو می کند :

" این بسیار لذت بخش است چرا که آخرین درس گرفته شده این است که موفق ترین بازیکنان ان هایی هستند که به باشگاهشان وفادار بوده اند .
این شامل صحبت های فراوانی با بازیکنان و مدیر برنامه هایشان است . اگر آن ها واقعا می خواهند به معنای موفقیت برسند باید در این باره فکر کنند .
من نمی خواهم مثالم را به سمت هیچ بازیکن خاصی ببرم اما دانستن این نیز جالب است . معمولا برخی مردم بازیکنان را به فکر  این می برند که شما می توانید انتقال پیدا کنید . این خوب است که این درس تایید می کند که بازیکنانی که به یک باشگاه وفادار مانده اند موفقیت بیشتری نسبت به بازیکنانی که دائم در حال جا به جایی هستند دارند .
صحبت درباره آرسنال نیست . شما گیگز و اسکولز و لمپارد را می بینید . اکر آن ها نیز هر دو سال یک بار به باشگاهی می رفتند به هیچ جا نمی رسیدند . این دلیلی بود که همیشه سعی می کردیم تا هسته ای بازیکنان را در بر بگیرد که خود را با باشگاه آمیخته بشناسد .
من می دانم که فرضیه عوض شده است اما با وجود این , باشگاه از قرار داد های خوب استفاده می کند و به سمتی می رود که نیاز به کار نباشد  . هنوز اگر شما بخواهید با روح فوتبال تقلب کنید شما واقعا به موفقیتی نخواهید رسید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰