loading
در حال بررسی درخواست شما
وستهم 0 - ارسنال 3
وستهم 0 - ارسنال 3

وستهم ۰ - ارسنال ۳


بازی حساس آرسنال برابر وستهم و تلاش آرسنال برای بازگشت به راه پیروزی.

در این بازی ارسنال با ترکیب زیر وارد میدان شده است :

ووچیچ ژسنی
امانوئل ابوئه
یوهان جورو
لوران کوشلنی
گائل کلیچی
سمیر نصری
سس فابرگاس
تئو والکات
جک ویلشر
الکس سانگ
رابین ون پرسی

روی نیمکت تیم ارسنال نیز بازیکنان زیر حضور دارند :
جیمز شی
کایرن گیبز
آندری آرشاوین
نوس دنیلسون
کارلوس ولا
مروان شاماک
نیکلاس بندتنر



نیمه اول
----------------------------

دقیقه 1 : آرسنال یک یک سانتر موقعیت مناسبی ایجاد کرد که این سانتر توسط بازیکنان وستهم به کرنر رفت .

دقیقه 3 : روی خطای ایجاد شده بر روی سس فابرگاس رابین ون پرسی صاحب موقعیت شوت زنی شد که ضربه وی به دیوار دفاعی برخورد می کند .

تا دقیقه 5 : دو تیم بازی متعادلی به نمایش گذاشته اند . با این حال سرعت بازی در حد بالایی است و دو تیم توپ را با سرعت بالا به نزدیکی دروازه حریف می رسانند اما موقعیت های گلزنی چندانی بر روی دروازه ها شاهد نبودیم .

دقیقه 8 : روی خطایی که بر روی یکی از بازیکنان آرسنال رخ داد از فاصله دور موقعیت برای ارسنال شکل گرفت که کار ترکیبی ارسنال به شوت محکم نصری منجر شد که این شوت در دستان رابرت گرین دروازبان تیم حریف قرار گرفت .

دقیقه 12 :
روی یک حرکت خطرناک از سمت راست آرسنال بازیکنان وستهم صاحب موقعیتی شدند که پاس در عرض خطرناک هاینز توسط کلیچی به کرنر فرستاده شد .

دقیقه 13 : روی چند پاس رد و بدل شده توپ توسط ویلشر به سمت راست برده شد تا پاس در عرض زمینی تئو والکات به درون محوطه با جا خالی فابرگاس همراه شود و ضربه زیبای رابین ون پرسی با پای راست درون دروازه وستهم قرار بگیرد .

دقیقه 19 : روی پاس بلند فابرگاس موقعیت تک به تک برای تئو والکات به وجود امد که ضربه آرام وی با وجود مزاحمت مدافع همراه شد و توچ به راحتی در دستان دروازبان وستهم قرار گرفت .

دقیقه 22 : پاس کاری های کتوالی و زیبای تیم ارسنال در نهایت به ویلشر رسید که یک پا دو پای وی کمی از پایش جدا شد و موقعیت با قرار گرفتن توپ در دست دروازبان حریف از دست رفت .

دقیقه 23 :
روی اشتباه عجیب و بزرگ جورو و پاس به عقب بسیار بد وی بازیکن وستهم در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه کارلتون کول با واکنش عالی ژسنی همراه بود و در ادامه نیز شوت بازیکنان وستهم به شکلی خطرناک به بیرون رفت .

دقیقه 14 : روی یک حرکت تند و سریع و روی یک ضد حمله توپ به سمیر نصری رسید که شوت آرام نصری در شرایطی نا متعادل در دستان رابرت گرین قرار گرفت .

دقیقه 28 : روی یک حرکت سریع از بازیکنان آرسنال توپ از سمت چپ توسط فابرگاس به رابین ون پرسی در عرض رسید و پاس سریع وی به سانگ با شوت وی همراه بود که توپ پس از برخورد به پای بازیکن حریف در دستان گرین قرار گرفت .

دقیقه 32 : روی یک حرکت در عمق و فرار و ون پرسی این بازیکن صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که شوت وی توسط دروازبان وستهم برگشت داده می شود .

تا دقیقه 35 : آرسنال به نسبت بیشتر از بازیکنان وستهم صاحب توپ است اما نتوانسته از موقعیت هایی که ایجاد کرده به درستی استفاده کند و در دادن پاس های نهایی بی دقتی می کند . البته تعدد مدافعین وستهم نیز کار را برای کار های عمقی سخت کرده است .

دقیقه 39 : یک حرکت از سمت چپ توسط کلیپی و در ادامه یک دوی نصری و فابرگاس سمیر را در وضعیت مناسبی در سمت چپ قرار گرفت که وی ترجیه می دهد تا با یک شوت خطر آفرین شود که شوت وی مماس با تیرک از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 40 : روی یک حرکت زیبای تیمی تئو والکات موفق به گلزنی شد . حرکت فابرگاس و جنگندگی وی و رساندن توپ به کلیپی و پاس فابرگاس در ادامه برای ون پرسی وی را در سمت چپ محوطه جریمه وستهم صاحب موقعیتی کرد که پاس در عرض وی با فرار عالی والکات و ضربه پای چپ وی به تور دروازه وستهم پسبید تا دومین گل آرسنال نیز در نیمه اول به ثمر برسد .

دقیقه 43 : روی یک حرکت از سمت چپ ارسنال بازیکنان وستهم سانتری به سمت دروازه آرسنال داشتند که ضربه سر خطرناک کول به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت . این ضربه در بین راه به جورو نیز برخورد کرده بود .

دقیقه 46 : آرسنال پس از کنترل بازی در دقایق اخیر روی یک حرکت خوب در عمق توسط سانگ توپ را به جورویی می رساند که در عمق خط دفاع حرکت کرده بود که ضربه وی از سمت چپ محوطه جریمه با دخالت رابرت گرین به کرنر رفت .

پس از سپری شدن دو دقیقه وقت تلف شده نیز سوت پایان بازی در نیمه اول به صدا در می آید .



نیمه دوم
---------------


دقیقه 46 : اولین حرکت در این نیمه توسط بازیکنان آرسنال و از سمت راست شکل گرفت . پاس الکس سانگ به ون پرسی و حرکات نمایشی وی با شوت پاس راست همراه بود که توپ توسط گرین به کرنر فرستاده شد .

دقیقه 48 : یک و دوی زیبای تئو والکات با الکس سانگ باعث فرار زیبای وی شد که پاس در عرض والکات از سمت راست توسط مدافعین به کرنر فرستاده می شود .

دقیقه 49 : باز هم موقعیت برای آرسنال . یک حرکت خوب و زیبا از بازیکنان آرسنال و پاس نهایی که پشت محوطه جریمه برای ون پرسی مهیا شد و شوت محکم وی با پاس راست به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 52 : روی موقعیت بسیار خوب از زاویه ای مناسب وستهم صاحب موقعیت شوت زنی از روی خطای حاصله شد که ضربه خطرناک پای چپ وین بریج با برخورد به سر ون پرسی در دیوار دفاعی آرسنال به شکلی خطرناک به کرنر رفت .

دقیقه 54 : حرکت سریع بازیکنان آرسنال به تئو والکات رسید که شوت پاس چپ وی در دستان رابرت گرین قرار گرفت .

دقیقه 58 : تا این دقیقه آرسنال در نیمه دوم مجموعا بازی را در اختیار دارد و حرکات زیادی در زمین وستهم انجام داده است . روی حرکت سریع ویلشر این بازیکن توانست در منطقه ای مناسب از سمت چپ تیم وستهم خطایی بگیرد . رابین نیز در این صحنه می تواند ضربه خود را به سمت دروازه روانه کند .
شوت این بازیکن نیز با برخورد به یکی از مدافعین وستهم به کرنر می رود .

دقیقه 60 : روی یک حرکت سریع روی اشتباه سانگ در میانه زمین وستهمی ها با تعداد بالا حرکتی انجام دادند که سانتر خطرناک و تند و تیز بازیکن وستهم با دخالت جالب ژسنی به کرنر می رود .
روی کرنر ارسالی نیز روی یک رفت و برگشت موقعیتی بسیار خطرناک روی دروازه ژسنی پدید آمد که این دروازبان بلند قامت با استفاده از دستان کشیده خود در دو ضرب و به خوبی توپ را روی خط برای خود کرد .

دقیقه 66 : روی حرکت زیبای سمیر نصری این بازیکن از سمت چپ فضای خوبی داشت که پاس در عرض خوب وی به تئو والکات رسید که وی در جدال با مدافعین نتوانست ضربه مناسبی روانه دروازه کند .

تا دقیقه 75 : بازی به طور کلی از تب و تاب اولیه نیمه دوم افتاده و با وجود حرکت های گاه گاه آرسنال این بازی با سرعت کم تر و معمولا به سود آرسنال در جریان است .

دقیقه 76 : روی حرکت تند و سریع تئوو والکات این بازیکن در محوطه جریمه سرنگون شد که کمک داور بازی خطای پنالتی اعلام می کند . رابین ون پرسی پشت این توپ قرار گرفته است . ضربه زمینی و محکم رابین ون پرسی نیز در گوشه دروازه وستهم ارام می گیرد تا در دقیقه 77 سومین گل آرسنال و دومین گل رابین نیز ثبت شود .

دقیقه 80 : اولین تعویض تیم آرسنال در این بازی :
نوس دنیلسون به جای سس فابرگاس

دقیقه 87 : دیگر تعویض های تیم آرسنال :
حضور کایرن گیبز به جای سمیر نصری
حضور آندری ارشاوین به جای تئو والکات

دقیقه 88 : روی ضربه کرنری که آرسنال به شکل کوتاه کار می کند ویلشر از پشت محوطه جریمه صاحب موقعی شوت زنی شد که شوت خطرناک وی با واکنش گرین به کرنر رفت .

دقیقه 89 : بنا بر اعلام شبکه تلویزیونی بازی موقعیت های گل بازی بیست برابر 7 است .

دقیقه 93 : آرسنال بازی را در دقایق باقی مانده نیز کنترل می کند تا این دقایق نیز به پایان برسد و با سه گل موفق به شکست دادن تیم حریف شد .


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۳۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰