loading
در حال بررسی درخواست شما
خوب و با تجربه عمل کردیم
خوب و با تجربه عمل کردیم

خوب و با تجربه عمل کردیم



در مورد یک پیروزی قاطع


به این دلیل بازی کمی ساده شد ، زیرا نیمه اول فوق العاده ای داشتیم. این مسلما بر روی روحیه ی وستهم تاثیر گذاشت و در نیمه ی دوم به نظر می رسید که بی خطر شده اند. وستهم در نیمه ی دوم ما را تحت فشار قرار نداد ، به آن شکل از نیمه ی زمینشان فراتر نرفتند و همواره برای ما ، احتمال زدن گل سوم بیشتر از خوردن گل بود. پس از آن ، بازی به یک پیروزی قاطع منجر شد. امروز عملکردی خوب و با تجربه داشتیم.


در مورد تاثیرات آینده ی نامعلوم مربی وستهم بر تیم آنها


باید بگویم که آنها قبل از هرچیز ، تحث تاثیر عملکرد خوب ما قرار گرفتند. از لحاظ روانی ، در نیمه ی دوم ، نمی دانم ، بازیکنان آنها بهتر می توانند به این سوال پاسخ دهند. نکته ی مسلم این است که زمانی که اینقدر شایعات وجود دارد ، می تواند باعث مشکلاتی شود زیرا صحبت های شما تاثیر کمتری دارد و محیط اطرافتان آزار دهنده است. مسلما وجود این شایعات ، به تیم کمکی نمی کند.


در مورد همدردی با وضعیت آورام گرانت


به شدت با او همدردی می کنم. فکر نمی کنم این وضعیت بر روی او هیچگونه تاثیری بگذارد ، ولی هرگز نمی دانید که بر روی محیط اطرافتان چه تاثیری می گذارد. شغل ما به قدری سخت هست که مشکلات دیگری برایتان درست نکنند. شغل ما بدون چنین مشکلاتی ، همچنان به اندازه ی کافی سخت هست.


در مورد یک پیروزی قانع کننده


پیروزی قانع کننده ای بود. در واقع ما در لیگ برتر روند فوق العاده ای داشته ایم زیرا چلسی را شکست دادیم. دوبار خارج از خانه 0-3 پیروز شدیم و یک 0-0 قانع کننده برابر من سیتی در خانه داشتیم. بنابراین در مجموع ، روند خوبی داشته ایم. بارها گفته ام که لیگ برتر تا پایان جذاب و با هیجان خواهد بود.


در مورد نمایش دو گله ی فن پرسی


ما بازیکنان تهاجمی زیادی داریم و او به خوبی با آنها کار می کند زیرا اون توپ را می گیرد. مسلما می توانید هم اکنون این را ببینید زیرا او چند بازی کرده و از لحاظ فیزیکی بسیار آماده تر است و این بسیار جالب است.


در مورد ایجاد کردن یک روند ثابت در کورس قهرمانی


فکر می کنم قهرمانی در دستان ماست زیرا که ما با تمام تیم های بزرگ در خانه بازی می کنیم و اینکه هم اکنون در خانه هم خوب هستیم. ما بازی های خارج از خانه ی زیادی کرده ایم ، بنابراین هم اکنون می بینیم که همه چیز به خودمان بستگی دارد. فردا بازی های مهمی وجود دارد ولی ما کارمان را امروز انجام داده ایم. بنابراین می توانیم با خیال کمی راحت تر ، بازی آنها را تماشا کنیم. ما به یکی از آن بازی ها بسیار علاقه داریم زیرا فردا امتحان بزرگی برای تاتنهام و من یونایتد است.


در مورد انگیزه دادن به تیم پس از نمایش ضعیف برابر ایپسویچ


نمی دانم ، زیرا مقایسه کردن این دو جام با یکدیگر مشکل است. جام حذفی ، حذفی است و دیده اید که گاهی اوقات تیم ها در لیگ خوب کار می کنند ، ولی در رقابت های حذفی نه. آیا کمی آن بازی را دست کم گرفتیم؟ نمی دانم. ولی اگر نمایش امروز تیم را دیده باشید ، می توانید اینگونه برداشت کنید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰