loading
در حال بررسی درخواست شما
اگر در خانه می بودیم، می بردیم!
اگر در خانه می بودیم، می بردیم!

اگر در خانه می بودیم، می بردیم!

در مورد احساس کردن نبود ونپرسی

فکر نمی کنم که کمبود بازیکن خاصی را حس کرده باشیم. نه، ما بازیی را باختیم که فقط می توانیم خودمان را برای گل نزدن سرزنش کنیم. بعضی از بازیکنان در بهترین شرایط نبودند و گلی که به آنها دادیم موقعیتی بود که ساندرلند امروز روی آن فقط می توانست یک گل بزند! گل از روی ضربه ی کاشته بود و این چیزیست که ما روی آن بر روی شخص خاصی تمرکز نکرده بودیم. معتقدم که بیشتر به این مربوط میشد که ما بر روی کرنر اشتباه بزرگی کردیم چون بازی طوری پیش می رفت که در 20 دقیقه ی پایانی می شد آن را به نفع خود تمام کرد. ولی مسلما وقتی که عقب باشید، کار سخت تر است

در مورد اینکه آیا فکر می کند که در پایان بازی یک پنالتی برای آرسنال نگرفته اند؟

بله، ولی پنالتی گرفتن برای ما سخت است!! حتی واضح ترین آنها!!!

در مورد 8 امیتاز اختلاف با چلسی

ما یک بازی کمتر داریم. به هیچ وجه انتظار این را نداشتم که آنها مقابل ولوز امتیاز از دست دهند. بازی کردن خارج از خانه و آن هم بعد از بازی های ملی، بسیار متفاوت است. احساس می کنم تفاوت بسیار زیادی وجود دارد.اگر امروز با ساندرلند در خانه بازی می کردیم، بازی را پیروز می شدیم.

در مورد اینکه آیا فکر می کند که تیم کند بوده است؟

بله ولی نگرانی کوچکی است چون معتقدم که هنگام حمله کمی بی دقت بودیم و علاقه ای برای حرکت پشت مدافعان نداشتیم. قسمت آسان بازی را انتخاب کردیم، یعنی همیشه به سمت توپ بیا و بدون محافظ باش، سپس از سرعتمان استفاده می کنیم. در فوتبال، اگر می خواهید گل بزنید، باید به فضای پشت مدافعان بروید.

در مورد اینکه او در پایان نیمه اول احساس راحتی می کرد

بستگی به این دارد که شما چگونه احساس راحتی بکنید. من وقتی که 0-3 جلو باشیم احساس راحتی می کنم.همچنین باید بدانید که بسیار مهم است که اشتباه نکنید. از طرف ساندرلند خیلی احساس خطر نکردم. اگر به فرصت هایی که امروز ایجاد کردند نگاه کنید، تعجب خواهید کرد.اگر پس از مدتی دوباره بازی را نگاه کنید،بدون در نظر گرفتن احساسات، از اینکه آنها چقدر کم موقعیت خلق کردند متعجب خواهید شد. ولی آنها از موقعیتشان استفاده کردند زیرا به نوعی آنها بیشتر از ما به دنبال برد بودند.

در مورد بازی هفته ی بعد مقابل چلسی

مهم این است که بازی بعدی خود را ببریم و آن هم در لیگ قهرمانان است و چلسی را فراموش کنیم

در مورد برابری کردن با بازی قدرتی ساندرلند

انتظار دارید که من کار کمتری برای کردن داشته باشم. زیرا آنها بیشتر برای تخریب کردن بازی کردند و ما بیشتر توپ را در اختیار داشتیم. بنابراین فکر می کنم که آنها سعی کردن تا جلوی بازی کردن ما را بگیرند و این قسمتی از بازی است.

در مورد اینکه آیا در مورد استراحت دادن به آرشاوین پشیمان است یا نه

خیر، وقتی به بازی آمد، در زمین بود!!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۳۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰