loading
در حال بررسی درخواست شما
تلاشی خوب، در نبردی سخت تر از خوب
تلاشی خوب، در نبردی سخت تر از خوب

تلاشی خوب، در نبردی سخت تر از خوب



روز سخت دربی برای وستهام یونایتد و یک 3:0 دیگر در دومین بازی 2011 لیگ آرسنال و بازهم دور از خانه.

واکنش آورام گرانت سرمربی وستهام به شکست شب گذشته:«آرسنال تیم خوبی است، آن ها عالی بازی کردند. این چیز محرمانه ای نیست و همه می دانند؛ اما چیزی که من از آن خوشحال شدم تلاش خوب بازیکنانم بود. ما پنج نفر از انتخاب های نخست خود در میانه را نداشتیم و در این شرایط مارک نوبل هم در جریان بازی مصدوم شد[مصدومیت ماهیچه ی ساق پا].
تلاش مان خوب بود و در نیمه ی اول چند بخت گل زنی نیز داشتیم. بعضی بازیکنان در جایی بازی می کردند که جای خودشان نبود و دو سه بازیکن جوان نیز در ترکیب داشتیم و حتی با وجود باخت، چیزهای مثبتی برای گفتن داریم. بازی مقابل آرسنال بازی دشواری است و آن ها تیمی هستند که تیم هایی بزرگ را از جلوی خود کنار زده اند، تیم هایی مانند چلسی.»

تیم گرانت که در ترکیب اولیه اش 8 بازیکن انگلیسی می دید در برابر تیم آماده ای از آرسنال قرار گرفت و گرانت معتقد است اگر تیم کامل تری با تمام قوا در اختیار داشت و یا اگر قرار نبود دفاع تیمش برابر تمام 5 یار هجومی اصلی توپچی ها بازی کند، قصه ی بازی می توانست متفاوت رقم بخورد:«اگر امروز تمام تیم مان را در اختیار داشتیم می توانست متفاوت باشد. کار سختی داشتیم و خصوصا" این که مقابل آرسنال بازی می کردیم. با همین شرایط مان مقابل تیم های دور و بر خود عالی بازی کرده بودیم ولی وقتی با تیمهای سطح اول بازی می کنید، بازیکنان سطح اول تان را نیاز دارید.»

و در آخر سوالی راجع به باقی ماندن در رده ی آخر که سرمربی وستهام با امتناع از پاسخ به آن ترجیح داد تمرکز خود را بر روی چیزهایی که ارزش آن را دارند گذاشته و از هواداران سپاسگذاری کند.
«آن ها برای ما عالی بودند؛ وقتی جمعیت و چگونگی برخورد آن ها را دیدم، باید تشکر خود را به آن ها بازگردانم. آن ها همیشه پشت تیم اند و به شخصه احترام خود را تقدیم به آن ها می کنم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : whufc.com
بازدید: ۵۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰