loading
در حال بررسی درخواست شما
لیدز یونایتد 1 - آرسنال 3
لیدز یونایتد 1 - آرسنال 3

لیدز یونایتد ۱ - آرسنال ۳



بازی تکراری آرسنال برابر لیدز در ورزشگاه خانگی لیدز یونایتد.

آرسنال در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفته است :

ووچیچ ژسنی
باکاری سانیا
یوهان جورو
لوران کوشلنی
کایرن گیبز
الکس سانگ
نوس دنیلسون
سمیر نصری
آندری ارشاوین
نیکلاس بندتنر
مروان شاماک


همچنین روی نیمکت نیز بازیکنان زیر حاضرند :

جیمز شی
سس فابرگاس
جک ویلشر
امانوئل ابوئه
گائل کلیچی
تئو والکات
رابین ون پرسی





نیمه اول


دقیقه 3 : یک حرکت از بازیکنان لیدز که شوت بازیکنان این تیم از کنار دروازه به بیرون می رود .

گل----
دقیقه 5 : آرسنال روی یک حرکت خوب توانست در اولین حملات خود توسط سمیر نصری دروازه تیم لیدز را باز کند . حرکت گیبز و پاس وی به شاماک و حرکات خوب آرشاوین و نصری باعث شد تا نصری در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و به خوبی دروازه تیم لیدز را باز کند .

دقیقه 7 : آرسنال روی یک کرنر صاحب موقعیتی شد که ضربه سر شاماک از بالای دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 10 : آرسنال روی یک سانتر از روی خطای حاصله موقعیت خوبی داشت که ضربه بسیار خوب سر شاماک با واکنش خیره کننده اشمایکل دروازبان تیم لیدز همراه بود .

تا دقیقه  15 : آرسنالبه طور کلی سوار بر بازی است و غیز از یک حرکت عمقی سریع تیم لیدز حرکت دیگری انجام نداده است . سانچز وات سرعتی نیز بازیکن خطرناک لیدز است . آرسنال می تواند روی حرکات خود با دقت بالاتری کار کند .

دقیقه 19 : یک حرکت خوب از بازیکنان آرسنال از سمت راست و پاس در عرض عالی شاماک که این توپ از زیر پای آرشاوین با بی دقتی عبور می کند .

دقیقه 22 : حرکت آرشاوین از سمت چپ تیم لیدز و شوت زمینی ارشاوین با واکنش اشماکیل یک کرنر را به همراه دارد .

دقیقه 27 : روی یک سانتر عالی و بلند کوشلنی توپ را از خط دفاع برای فرار سانیا آماده کرد و حرکت خوب سانیا و پاس در عرضش در کنار بندتنر عبور کرد تا آرسنال موقعیت مناسب دیگری از دست بدهد .

دقیقه 30 : روی یک ضربه سر رو به عقب ارشاوین سعی در در اختیار گذاشتن توپ به دروازبان داشت که ضربه سر وی کمی خطرناک به زسنی رسید و پیزی نمانده بود مهاجم حریف توپ را ازان خود کند .

گل----
دقیقه 34: یک حرکت از عمق برای بازیکنان آرسنال که با دفع مدافعین توپ بهه سمت راست منحرف شد و توپ به سانیا رسید و وی روی یک شوت زیبا و دیدنی دروازه لیدز را برای بار دوم باز کرد .

گل----
دقیقه 37 : در حالی که بازیکنان لیدز مشغول حمله بودند روی یک سانتر روی دروازه صاحب موقعیت شدند که توپ توسط مدافعین دور شد و بازیکنان لیدز روی یک شوت بسیار دیدنی از راه دور به زیبایی دروازه تیم آرسنال را باز کردند .

دقیقه 38 : بازیکنان لیدز بار دیگر روی یک حرکت خطرناک پا به توپ بودند که شوت سانچز وات از بالای دروازه تیم آرسنال به بیرون رفت .

دقیقه 40 : روی سانتر خوب و تند و تیز گیبز شاماک موقعیت داشت که ضربه وی در یک چالش با مدافع حریف به آرامی در دستان اشمایکل قرار گرفت .

پس از یک دقیقه وقت تلف شده نیز سوت پایان نیمه اول به صدا در می اید.



نیمه دوم


دقیقه 47  : آرسنال روی خطای حاصله پشت محوطه جریمه و در زاویه ای مناسب صاحب یک موقعیت شد که شوت فنی سمیر نصری به شکلی خطرناک در دستان اشمایکل قرار گرفت .

دقیقه 54 : یک حرکت خوب از بازیکنان آرسنال و توپی که به آرشاوین رسید و وی در آستانه شوت زدن بود که با تکل خوب بازیکنان لیدز توپ به کرنر رفت .

دقیقه 56 : لیدز روی یک کرنر خطرناک ظاهر شد اما توپ ارسالی آن ها توسط مدافعین برگشت داده شد .

دقیقه 58 : روی یک حرکت از سمت راست توسط شاماک و سپس  پاس عرضی وی توپ در نهایت از سمت چپ به آرشاوین رسید که شوت این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت .

تا دقیقه 60 : نیمه دوم بر خلاف نیمه اول آرسنال کم تر صاحب موقعیت شد و با وجود تصاحب توپ بیشتر در ایجاد موقعیت چندان موفق نبود و بیشتر تا پشت محوطه جریمه حرف پیش آمده . در سوی مثابل نیز تیم لیدز پس از دریافت توپ سعی دارد تا با سرعت بازیکنان هجومی موقعیت ایجاد کند که این تیم نیز چندان در این امر موفق نبوده .

دقیقه 64 :
حرکت بازیکنان لیدز از سمت چپ ارسنال و پاس در عرض بازیکنان لیدز موقعیت خطرناکی ایجاد کرد که این توپ از تمام بازیکنان عبور می کند و از سوی دیگر به بیرون می رود .

دقیقه 69 : روی یک حرکت باز هم از سمت راست و ورود به محوطه جریمه لیدز خطرناک ظاهر شد که پاس در عرض آن ها و ضربه نهایی به شکلی خطرناک از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت .

تعویض----
دقیقه 70:
حضور رابین ون پرسی به جای آندری آرشاوین
حضور سس فابرگاس به جای مروان شاماک

دقیقه 73 : یک خطای دیگر از سمت راست و زاویه ای مناسب برای شوت زنی . این بار ضربه فنی و نسبتا خوب فابرگاس به شکلی خطرناک از کنار دروازه بازیکنان لیدز به بیرون رفت .

گل----
دقیقه 75 :  یک حرکت از فابرگاس و رسیدن توپ به بندتنر در سمت راست زمین و حرکت این بازیکن و سانتر آرام و عالی وی که روی سر ون پرسی قرار گرفت و ضربه سر عالی رابین ون پرسی که باعث به ثمر رسیدن گل سوم تیم ارسنال شد .

دقیقه 79 : پاس عالی فابرگاس باعث حرکت و تک به تک شدن گیبز با دروازبان حریف شد اما کمک داور به طور کاملا اشتباه صحنه را آفساید تشخیص داد و این موقعیت عالی را از آرسنالی ها گرفت .

تعویص----
دقیقه 83 :
حضور گائل کلیچی به جای سمیر نصری

تا دقیقه 85 : آرسنال بعد از زدن گل سوم بیشتر بازی را در اختیار خود گرفت و لیدز نیز توان چندانی برای حملات پیوسته روی دروازه آرسنال نداشت و با وجود ایجاد چند سانتر و کرنر نتوانست خطرساز شود .

دقیقه 87 : حرکت ون پرسی از سمت راست محوطه جریمه لیدز و در عرض حرت کردن وی با شوت فنی این بازیکن همراه بود توپ با فاصله نسبتا زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 89 : روی اشتباه بندتنر تیم لیدز روی یک حرکت خوب سریع صاحب موقعیت شد که ضربه بازیکنان لیدز به کرنر رفت . نکته جالب حضور اشمایکل درون محوطه جریمه تیم آرسنال است .

سوت پایان بازی نیز در دقیقه 93 به صدا در می آید تا آرسنال به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند و در مرحله بعدی در خانه خود به مصاف تیم هادرزفیلد برود .



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۰۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰