loading
در حال بررسی درخواست شما
اعتبار زیادی از دو بازی جمع کردیم
اعتبار زیادی از دو بازی جمع کردیم

اعتبار زیادی از دو بازی جمع کردیم



یک ذخیره ی 1:1 از بازی در لندن چیزی بود که آرسنال را برای رسیدن به دور چهارم اف-ای، به "الاند رود" کشاند. نبردی در کنار جو کهربایی تماشاگران که نهایتا" نتوانست لیدز را در مسابقات حفظ کند.

سایمون گریسون، سرمربی یونایتد پس از این مسابقه با ستایش از بازی تیمش در عین شکست در خانه گفت:«ما کیفیت های خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و اگر قرار باشد از اف-ای کاپ بیرون شوید، پس حداقل باید تیمی که شما را حذف می کند یکی از بهترین های اروپا باشد، تازه اگر نگوییم [یکی از بهترین های]جهان.
فکر می کنم این اعتباری برای ماست که وقتی بازی 2:1 شد آرسنال مجبور به آوردن فابرگاس و فن پرسی شد.»

«در تمام امشب آن ها نشان دادند چقدر بر روی این بازی تمرکز کرده بودند. شیوه ی آن ها در شروع به شکلی بود که کاملا" ما را نگران می کرد. در قیاس با بازی اول بسیار بهتر توپ را در زمین می چرخاندند.»

«امروز آمدیم تا بجنگیم و روحیه ی خوبی از خود نشان دادیم. بازیکنان می توانند از کاری که کرده اند بسیار به خود افتخار کنند.»

لیدز که پس از سال هایی طلایی پشت سر گذاشته، حالا در یک دسته پایین تر مبارزه می کند، این فصل امیدوار است بتواند بالاخره به سرزمین موعود خود بازگردد و از همین امسال دوباره لیگ برتری شود. «امیدواریم انگیزه ی بازیکنان در اینجا در حداکثر خود قرار گیرد- ما باشگاهی برای فروش نیستیم و نیازی به فروش بازیکنان مان هم نداریم؛ این چیزی است که اشتیاق و هیجان بازیکنان برای رو به رو شدن با چنین رقبایی را برای هر هفته بالا می برد و اعتقاد دارم از این دو بازی با اعتباری فراوان خارج شده ایم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۷۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰