loading
در حال بررسی درخواست شما
یقین دارم نصری می ماند
یقین دارم نصری می ماند

یقین دارم نصری می ماند



بنا بر عادت همیشگی و پس از مذاکرات هر باشگاهی برای تمدید بازیکنان برتر خود شایعات نیز از سوی رسانه ها به خصوص در بریتانیا باعث ایجاد جو منفی در بین هواداران می شود .
سمیر نصری نیز تابستان امسال باید درباره تمدید قرار داد خود با باشگاه به ادامه مذاکرات بنشیند و این در حالی است که رسانه ها از علاقه غول های اسپانیایی به این بازیکن خبر داده اند .
اما در دیگر سو سمیر نصری که با تمام وجود در حال بازی برای آرسنال است اعتماد مربی خود جلب کرده و آرسن ونگر در مصاحبه ای اعلام کرد باور دارد یار فرانسوی وی در تیم باقی خواهد ماند . البته قرار داد سمیر نصری پس از پایان این فصل یک سال دیگر نیز اعتبار دارد .
بازیکن فرانسوی و 23 ساله آرسنال این فصل تا به اینجای کار موفق شده 14 گل به ثمر برساند و رقابت سختی نیز برای دریافت بهترین بازیکن فصل لیگ برتر دارد .
آرسن ونگر درباره وی گفت :

" چرا باید او تیم را ترک کند ؟
من باور دارم او در تیم خواهد ماند چرا که من یقین دارم که می داند اینجا چقدر خوب می تواند کار کند . او در باشگاه بزرگی است .
من به شما می گویم تعداد بازیکنانی که در باشگاه خود ماندند و پایبند آن بودندن به موفقیت های بزرگی نسبت به بازیکنانی که هر دو سال باشگاهشان را عوض کردند می رسند .
من تلاش می کنم این را به وی بگویم و او نیز این را می داند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰