loading
در حال بررسی درخواست شما
عادت کنید, نوار تکراری است!!
عادت کنید, نوار تکراری است!!

عادت کنید, نوار تکراری است!!


مهم نیست که تیمتان نیاز به بازیکن داشته باشد یا نداشته باشد, در فصل نقل و انتقالات باشید یا نباشید, اولین باری باشد که این را می گویید یا گوش همه از آن پر باشد, موضوع روز سسک باشد یا نباشد, خودش بخواهد یا نخواهد, هوا خوب باشد یا نباشد(!), به هر حال تا وقتی که شماره ی 4 آرسنال بر تن کاپیتان فابرگاس باشد باید حرف را ادامه داد, تا ابد....
لیونل مسی, کاندید اول توپ طلای سال در مصاحبه با پیپل:"من در تیم نوجوانان بارسلونا با او بازی می کردم و می توانید بگویید که او یک بازیکن خاص بود-او دید و پاس های عالی ای داشت."

"همه در بارسلونا درباره ی سسک فابرگاس می دانند. یکی از بهترین بازیکنان میانی جهان و از آن دسته بازیکنانی است که برای شیوه ی بازی بارسلونا مناسب اند.
اگر او تصمیم بگیرد که آرسنال را ترک کند, برای بارسا خواهد بود. و اگر شکی هم وجود داشته باشد می خواهم به او بگویم که بارسلونا بهترین باشگاه در دنیاست-و اگر او به اینجا بیاید من مطمئنم که در مدت سه سال بهترین هافبک جهان خواهد شد. اگر او حالا بیاید می تواند از بازیکنانی مانند آندرس و ژاوی که بهترین زوج میانی حال حاضر در جهان اند یاد بگیرد.
او در آرسنال بازیکن اصلی است اما او می داند که چقدر می تواند از آندرس و ژاوی یاد بگیرد و می دانم که آن دو نیز خیلی دوست دارند او(سسک) را داشته باشند.
اگر در این تابستان او تصمیم بگیرد که آن جا را ترک کند, فکر می کنم دیگر وقت بازگشت او به خانه باشد."
"می دانم که آرسنال معنی زیادی برای فابرگاس دارد ولی اما نکاتی در زندگی وجود دارند که شما باید به بردن جام ها و جوایز بزرگ فکر کنید و من فکر می کنم که این (رفتن به نیوکمپ) برای او چنین جنبه ای را داشته باشد.
او خدمات زیادی به آرسنال کرده ولی باید قهرمانی های لیگ و اروپا را هم کسب کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : people.co.uk
بازدید: ۶۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰