loading
در حال بررسی درخواست شما
روزی روزگاری کاپیتان اسپانیا !
روزی روزگاری کاپیتان اسپانیا !

روزی روزگاری کاپیتان اسپانیا !



کاپیتان فعلی و جوان تیم آرسنال سس فابرگاس می تواند روزی کاپیتان تیم ملی کشورش نیز باشد .
شاید این روز ها و  پس از مصاحبه نوس دنیلسون مبنی بر ناتوانی لیدر بودن فابرگاس و باز شدن صحبت های قدیمی موضوع کاپیتانی فابرگاس بیش از پیش بر دهان ها افتاده بااشد و آرسن ونگر در این مدت همواره حمایت خود را از کاپیتان تیمش اعلام کرده است .
هر چند سریعا از سوی هر دو بازیکن این مسئله رد شد اما به هر صورت آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی به کاپیتانی فابرگاس اشاره کرد .
مربی کارکشته فرانسوی فابرگاس را روزی کاپیتان تیم ملی کشورش می بیند .

" شخصیت وی . او روحیه بسیار قدرتمندی دارد و همینطور هوش و ذکاوت او .
او بسیار سریع یاد میگیرد و تشنگی عظیمی برای پیروزی دارد . او آماده است تا برای پروزی فدا شود . وقتی پسری در سنین 16 یا 17 سالگی زندگیش تغییر می کند و در بازی همه به وی توپ را واگذار میکنند او برخی کاراکتر های طبیعی دارد . من باور دارم او یک لیدر بسیار عظیم خواهد بود و می تواند بدون مشکل تیم ملی کشورش را نیز رهبری کند .
در سن 16 سالگی او درخشید . من باور ندارم که باید یک رهبر زاده باشید اما می توانید ببینید کیفیت این کار وجود دارد و برخی می توانند به سمت لیدر بودن پیشرفت کنند . شما این را آموزش می بینید . مجموعا یکی از رهبران آن است که بتواند در زمین فوتبال قدرتمندانه باور داشته باشد و بتواند تیم را رهبری کند .
چیزی که مردم فراموش می کنند این است که او 23 سال سن دارد . کاری که او در زمین فوتبال به عنوان یک بازیکن ددر سن 23 سالگی و به عنوان رهبر انجام می دهد خارق العاده است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰