loading
در حال بررسی درخواست شما
تیم گلزنی کرد , نه من
تیم گلزنی کرد , نه من

تیم گلزنی کرد , نه من



اولین هت تریک رابین ون پرسی مصادف بود با یک بازی دیدنی از تیم آرسنال و رابین نیز باور دارد کار خوب تیمی آرسنال باعث شد تا تیم آرسنال گلزنی کند نه شخص رابین ون پرسی .
این بازیکن 27 ساله توانست در اخرین دیدار آرسنال در لیگ برتر سه بار دروازه حریف خود ویگان را باز کند و در ورزشگاه امارات اولین هت تریک خود برای آرسنال را جشن بگیرد .
این بازیکن هلندی در این باره گفت :

" گلزنی بسیار مهم بود اما اگر به گل اول نگاهی بکنید من فقط گل را تمام کردم . فکر می کنم الکس بود که به سس پاس داد و سس نیز کمی حرکت کرد و برای من فضا سازی کرد . من فقط ضربه زدم و گل شد .
چیزی که تلاش می کنم بگویم این است که این فقط من نبودم که گلزنی کردم . این یک حرکت تیمی بود . شما یک پاس گل دهنده دارید و یک فردی که قبل از پاس گل حرکتی کرده و پاسی داده و روابطیکه بین بازیکنان قبل از گل وجود دارد .
اگر به گل دوم نگاه کنید اسا گل برای فابرگاس بود . تمام کنندگی خوبی بود بله اما این تنها کاری بود که می توانستم بکنم . او تکنیک و توانایی این را دارد و این کار را کرد و پس هشتاد درصد گل برای او بود .
روی گل آخر کمی خوش شانس بودم چرا که دروازبان در حال مهارش بود . او بازی بسیار خوبی سپری کرد . او پنج موقعیت صد درصد گل را در نیمه اول مهار کرد . "

رابین در ادامه نیز گفت :

" فقط برای ما نیست . این برای تمام بازیکنان است . ما همگی با هم بازی می کنیم . هر کس از بازی با همدیگر خوشحال است و ما همگی از فوتبالمان راضی هستیم و لذت می بریم . در باره پایه بازی این بازی بود که باید لذت می بردید . مردم به خیابان ها می رفتند و از دیدن ان لذت می بردند . ما به خوبی این کار را انجام دادیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰